Back
Nieuws
Hypsos Group in stijgende lijn
30 mei 2008Hypsos Group in Soesterberg (Hypsos, PUL display, Perspekt Studios en Carillon AV) zag in 2007 haar omzet met 10 % stijgen naar 34 miljoen met een resultaat van 2 miljoen. Hierin zijn niet de omzetten opgenomen van de buitenlandse vestigingen en joint-ventures in Hong Kong, Dubai en Moskou.
Algemeen directeur Johan van de Water ziet positieve trends ingezet: In Nederland wordt weer meer waarde aan creativiteit, kwaliteit en resultaat toegekend. De marketingcommunicatie afdelingen krijgen een grotere stem bij het inzetten van 3D- communicatie en dat is een goede ontwikkeling.
Internationaal gezien begint het opzetten van het eigen Hypsos netwerk wereldwijd vruchten af te werpen. Zo heeft Hypsos intussen verschillende grote Design & Build tenders gewonnen, waaronder een retailopdracht voor GM Europe, het Olympic Experience center voor Johnson & Johnson in Beijing en het Science Museum in Hong Kong.
Algemeen directeur Johan van de Water ziet positieve trends ingezet: In Nederland wordt weer meer waarde aan creativiteit, kwaliteit en resultaat toegekend. De marketingcommunicatie afdelingen krijgen een grotere stem bij het inzetten van 3D- communicatie en dat is een goede ontwikkeling.
Internationaal gezien begint het opzetten van het eigen Hypsos netwerk wereldwijd vruchten af te werpen. Zo heeft Hypsos intussen verschillende grote Design & Build tenders gewonnen, waaronder een retailopdracht voor GM Europe, het Olympic Experience center voor Johnson & Johnson in Beijing en het Science Museum in Hong Kong.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!