Back
Nieuws
Ahoy Rotterdam naar J&G Brand Experience
20 juni 2008Na het winnen van de pitch voor een nieuw design & communicatieconcept in Ahoy Plaza, is J&G Brand Experience na een heroriëntatie door Ahoy Rotterdam per direct het nieuwe reclamebureau voor de marketing & communicatie activiteiten van het Ahoy merk. J&G gaat het Mijn Ahoy concept verder uitbouwen met nieuwe communicatie-activiteiten: In en Outdoor, filmpjes, tv, radio, website, viral en DM. De doelstellingen van Ahoy zijn vooral het creëren van meer interactie met bezoekers (zowel particulier als zakelijk) en het ontwikkelen van meer promotiemogelijkheden voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers.
Susanne Blaas, Marketing & Communications Manager bij Ahoy Rotterdam, over deze keuze: J&G Brand Experience heeft ons op positieve wijze verrast met hun ideeën voor Ahoy Plaza. Daarnaast was Ahoy op zoek naar een juiste invulling en lading van het Mijn Ahoy concept. J&G heeft hier op creatieve wijze op ingespeeld. Vanaf dit najaar gaan wij met nieuwe uitingen op de markt komen en we hebben alle vertrouwen in een prettige samenwerking.
Susanne Blaas, Marketing & Communications Manager bij Ahoy Rotterdam, over deze keuze: J&G Brand Experience heeft ons op positieve wijze verrast met hun ideeën voor Ahoy Plaza. Daarnaast was Ahoy op zoek naar een juiste invulling en lading van het Mijn Ahoy concept. J&G heeft hier op creatieve wijze op ingespeeld. Vanaf dit najaar gaan wij met nieuwe uitingen op de markt komen en we hebben alle vertrouwen in een prettige samenwerking.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!