Back Back Nieuws

Let’s begin… met het evenementenseizoen!

19 september 2008

Als start van het nieuwe evenementenseizoen organiseerde The Factory een lunch op donderdag 18 september om de evenementenlente te verwelkomen. Alle collega’s uit de branche waren hiervoor uitgenodigd en een groot aantal kwam opdagen (tegenwoordig is dat bijzonder in een tijd met veel no show). Een perfecte kans om iedereen in de branche weer eens even te zien, vakantieverhalen, ervaringen en toekomstplannen met elkaar te delen.

Toekomstplannen, dat klinkt heel spannend en dat is het ook! Een bedrijf valt of staat op basis van haar visie en doelstellingen. Daarom vroeg ik een aantal mensen uit de branche naar de speerpunten voor het komende evenementenseizoen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Willem Smit – The Factory

1. Wij zullen proactief reageren op de economische ontwikkelingen.
2. Het is belangrijk voor het team dat het plezier maakt. Dat dragen we uit naar alles waar we mee bezig zijn en het is een bindende factor intern en extern.
3. Met veel veranderingen in het verleden maar ook de dingen die we extern hebben gecommuniceerd, streef ik nu naar continuïteit en behoud van kwaliteit.

Kim Borrel – De Borrelfabriek

1. Wij zullen ons specialiseren in de klassieke catering, met o.a. topkok Olaf Oldenburg (bekend van diverse sterrententen).
2. De Borrelfabriek zal De ‘EetTrek’ (37 meter lange foodtrain) lanceren in evenementenland.
3. Verder willen we cateringland wakker maken en opschudden met onze concepten.

Petra Ouendag – Stage Events

1. Ons speerpunt is creatief omgaan met de economische ontwikkelingen. Ondanks de krappere budgetten willen we de opdrachtgevers goed blijven bedienen.
2. Sterk blijven in de vechtersmarkt.

Dick de Graaff – Passenger Terminal Amsterdam

1. Wij gaan ons focussen op de buitenlandse markt.
2. De Passenger Terminal zal zich richten op lange termijncontracten.
3. We gaan ons verder richten op evenementen tijdens het cruise seizoen (wanneer cruiseschepen aan de kade liggen).

Lisa Gigant en Carla Willems – ABN Amro Events Nederland

1. Focus op klantbehoud.
2. Interne tevredenheid.
3. Interne meetings om Fortis en ABN Amro bij elkaar te brengen.

Joram Albus – Westergasfabriek B.V.

1. Wij zullen onze aandacht vestigen op de congresmarkt.
2. De Westergasfabriek zal haar infrastructuur uitbreiden op het gebied van bijvoorbeeld trussing en rigging.
3. Een laatste speerpunt is het housen van new media evenementen, zoals Picnic en The Next Web conference.

Simone Heeremans – Live Solutions Events

1. Uitbreiding aantal medewerkers (van 4 naar uiteindelijk 8 à 10).
2. Interne professionalisering, zodat er minder uitbesteed hoeft te worden.
3. Internationale markt verder betreden met zakelijke congressen.

Bekijk hier alle foto’s op Flickr.com.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Willem Smit, The Factory

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Kim Borrel, De Borrelfabriek

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Eetsmakelijk!

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!