Yourpos kassa
16 april 2025

Yourpos biedt dé betaaloplossing waarop je kunt rekenen!

Door Frederique van de Sanden

Rubrieken

De sleutel tot een succesvol evenement is naast een betrouwbaar product uiteraard ook uitmuntende ondersteuning en service Yourpos opereert al jaren succesvol in het verhuren en verkopen van afrekensystemen en pinautomaten voor bedrijven en evenementen. En complete ontzorging op jouw event, daar zet Yourpos altijd op in. ‘Naast het leveren van een gebruiksvriendelijk product, denken wij graag mee in het proces van de klant om het verwerken van bestellingen en betalingen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen’, vertelt eigenaar Stephan Udo.

Betrouwbaar, niet afhankelijk van internet

Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk! Op een evenement draait alles om dat ene moment, de draaidagen. ‘Dit is voor de klanten van Yourpos hét moment waarop het moet gebeuren, waar zij hun omzet moeten realiseren en het systeem dus moet werken’, aldus Bas de Veen, verhuuradviseur van Yourpos. ‘Dit is dan ook waarom onze systemen hybride werken en je nooit afhankelijk bent van een wel of niet werkende internetverbinding voor het aanslaan en afrekenen van bestellingen. Zelfs bij een haperende of langzame verbinding functioneert ons systeem uitstekend. Transactie worden op de achtergrond naar onze online backoffice omgeving gezonden, waar je nagenoeg realtime inzage in hebt.’

Eenvoudig in gebruik voor iedereen

Alle kassasystemen worden bij Yourpos voorzien van een eigen kassasoftware genaamd Ecash. Dit softwarepakket is speciaal gemaakt voor horeca. Twintig jaar ervaring en kennis is erin verwerkt, niet gek dus dat het systeem erg gebruiksvriendelijk is. ‘Door overzichtelijke schermen en duidelijke functies is het niet alleen eenvoudig in gebruik, maar ook nagenoeg onmogelijk om fouten te maken’, vertelt Bas. ‘Ik durf met zekerheid te beweren dat iedereen het binnen vijf minuten kan leren. Zo zijn onze producten uitermate geschikt voor pop-up winkels en restaurants, ijswinkels, schaatsbanen, foodtrucks, evenementen en festivals!’

Alle betalingen onder één dak met Ecash Payments

Om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, het gehele proces in eigen beheer te houden en de klant nog verder te ontzorgen op het gebied van betalingen, is Yourpos vorig jaar met een eigen transactieverwerking gestart onder de naam Ecash Payments. Bas: ‘Op ons platform koppelen wij niet alleen traditionele vaste- en mobiele pinautomaten maar voorzien wij ook onze handhelds en online bestelsysteem van een betaalmogelijkheid. Hiermee verhogen we het serviceniveau naar de eindklant en de efficiëntie van onze opdrachtgever. Tevens is het voor de opdrachtgever fijn dat hij voor het gehele project 1 aanspreekpunt heeft waar hij op kan terugvallen bij vragen of wensen.’

Last-Minute? Geen Probleem!

Bij Yourpos begrijpen ze dat snelheid soms cruciaal is. Voor een spoedaanvraag draaien zij hun hand dus niet om. Een tevreden opdrachtgever vertelt: ‘Op dinsdag deden we een aanvraag voor drie kassa’s. We werden direct vriendelijk geholpen en op vrijdag stonden de kassa’s al op ons evenement! De service was razendsnel – het team deed er alles aan om de systemen op tijd te leveren. Bovendien werkte alles perfect en was het personeel uiterst behulpzaam. Wij komen zeker terug!’ Bij Yourpos is last-minute écht last-minute. Snel, betrouwbaar en servicegericht! 

Yourpos: als service ertoe doet!

Naast een goed product is de service minstens zo belangrijk. Ondanks een gedegen voorbereiding kan er altijd een onvoorziene situatie ontstaan, dit is uiteraard nooit wenselijk en komt nooit uit. Stephan: ‘Yourpos werkt uitsluitend met eigen monteurs en projectleiders, die het gehele proces beheersen. Mocht er toch een onvoorziene situatie ontstaan dan ben je verzekerd van een gedreven en goed bereikbaar team, dat er alles aan doet u zo snel mogelijk verder te helpen. Want bij Yourpos staan we voor service zorgen we ervoor dat jouw evenement een succes wordt!’