6 september 2017

Word een BOEC expert tijdens Experience 2017

Rubrieken

In de RAI Amsterdam vindt op 26 oktober Experience 2017 plaats. Het thema van dit kennis evenement is: 'Haal meer uit je events'. De organisator Lost Exhibitors is erin geslaagd om toonaangevende keynotes op het gebeid van experience marketing vast te leggen voor inspirerende presentaties en discussies. De doelgroep bestaat uit sales, marketing, data- en eventmanagers en andere eindverantwoordelijke.

De organisatie vertelt: 'Beurzen, evenementen en congressen worden vaak door bedrijven ad-hoc ingezet, zonder dat voldoende of niet bekend is wat het uiteindelijke rendement is. Dit is vaak zonde van de investering en eigenlijk onnodig, mits je juiste kanalen geïntegreerd worden ingezet. Tijdens het kennis- en inspiratie event Experience 2017, wordt voor de deelnemers in één middag inzichtelijk hoe zij met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel meer omzetgroei, met experience marketing kunnen realiseren.'

BOEC

'Met behulp van een optimale intergratie van Business Intelligence, Online – en Virtuele Marketing, Experience Marketing en met als doel Conversie, ontdekken deelnemers hoe zij meer uit hun beurzen, congressen en events halen. Dit onder andere met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel.'

Zes toonaangevende sprekers vanuit diverse (inter-)nationale bedrijven, waaronder Red Bull, Capgemini, Triple, Selecta en ExpoSalesMasters belichten vanuit hun expertisegebied de trends en toekomstontwikkelingen binnen de beurzen- en eventbranche. Daarnaast nemen zij de deelnemers mee in hun afwegingen en strategieën om tot een zo hoog mogelijke conversie komen.

Korting voor brancheleden

Leden van onder andere SMA en NCD, NIMA, Genootschap Van Eventmanagers en verschillende andere (branche) organisaties en partners krijgen toegang tegen een gereduceerd tarief. Het event wordt vanuit het NIMA met 4 PE punten geaccrediteerd.

De deelnemers ontvangen tijdens het event een like-minded APP, waarmee zij niet alleen kunnen netwerken, maar ook direct het BOEC marketingmix- en salesmodel in de praktijk kunnen toepassen.

Organisatie

Experience 2017 wordt georganiseerd door Stichting Lost Exhibitors en wordt ondersteund door onder andere; RAI Amsterdam, NCD, SMA, Mansveld Expotech, ExpoSalesMasters, Brederode, Maqutos, Capgemini, PROFcompany, VR-Producties, Webapptool, Triple en Artdcom.