Wat onderscheidt Experience 2017 van andere kenniseventsWat onderscheidt Experience 2017 van andere kennisevents
Back Back Nieuws

Wat onderscheidt Experience 2017 van andere kennisevents

24 oktober 2017

Er zijn verschillende kennisevents op het gebied van marketing, sales, eventmanagement en business intelligence. Het unieke aan Experience 2017 in RAI Amsterdam is de clustering van deze disciplines, met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel.

De kracht van clustering en integratie

Waar veel kennis events de diepte ingaan betreffende een specifiek onderdeel van de bovenstaande disciplines, maakt Experience 2017 juist zichtbaar wat de kracht is van de clustering en intergratie. Juist door deze aanpak worden beurzen, evenementen en congressen meetbaar en zijn deze meer dan ooit inzetbaar om sales-en marketingdoelstellingen te behalen!

Met inzicht in de nieuwste ontwikkelingen en nieuwe experience marketingtools en aan de hand van best practices van A-merken en keynote sprekers van o.a Red Bull,Triple, Capgemini, Selecta (Starbuck & Lavazza) en Prospex presenteren hoe zij dit succes in de praktijk toepassen.

Bekende namen

Al veel A-merken en andere belangrijke spelers in de markt, die willen ontdekken hoe zij meer uit hun beurzen, events en congressen kunnen halen, hebben zich inmiddels aangemeld, waaronder KLM, Nationale Nederlanden, ING, Zilveren Kruis, Amsterdam Arena, KPMG, Artis, Holiday Inn, Studio Aalsmeer, Vodafoon/Ziggo, Air france, Gemeente Amsterdam, KLM Inflight Services, Gemeente Leiden, Delta Lloyd, Fujitsu Europe, NPO, ProRail, Ernst&Young, Atos Nederland, Cobra Museum, Desso/Terkett, Jaarbeurs, Essent, Pathé, Westergasfabriek, Meeuws, Duvel, Postiljon Hotels, Roche Nederland, KPMG en nog veel meer.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!