Back Back Nieuws

#SMWRdam: op het snijvlak van technologie en communicatie

13 september 2016
Onze maatschappij is op een punt beland waar de mens de snelheid
waarmee de technologie zich ontwikkelt niet meer kan bijbenen. Laat
staan dat bedrijven en organisaties in staat zijn op tijd op deze
ontwikkelingen aan te haken. Toch zijn er genoeg partijen die het wel
lukt succesvol op dit snijvlak van technologie, communicatie en cultuur
te opereren. Tijdens Social Media Week Rotterdam (#SMWRdam) kunnen
bezoekers horen van toonaangevende sprekers hoe zij succesvol
communicatie, social media en technologische innovatie met elkaar
verbinden. Al worden deze week ook de failures zeker niet geschuwd. 

'Het overkoepelende thema dit jaar is ‘The Invisible Hand: Hidden
forces of technology’. Het staat voor de onmerkbare en onderschatte
technologische processen die onze dagelijkse beslissingen beïnvloeden.
De alsmaar veranderende technologie maakt ons efficiënter en
dynamischer. Het is daarom des te belangrijker om de huidige en
toekomstige mogelijkheden ervan te begrijpen, om er vervolgens je
voordeel mee te kunnen doen,' aldus Maarten Reijgersberg, oprichter #SMWRdam.

Programma en line-up
In willekeurige volgorde spreken op dinsdag 15 tot en met donderdag 17
november 2016 onder andere Thomas van Schaik, Manager Marketing &
Commerce bij NOC*NSF, Nancy Groves, Social Media Team Leader bij de Verenigde Naties, Steven Mehringer, Head of Communications bij de NAVO, Karlijn Vogel-Meijer, Manager Social Media bij KLM, Karlijn Krol, Consultant Social Business bij PostNL, Jeroen Koopman, Creative Producer bij NewBeTV, Kirsten Steenvoort, Brandmanager bij VIVA, Birgit Zuurveld, Community Manager bij Renault, Thomas Smagge, helft van het YouTube-duo Stellig en Noah Zeeuw, YouTuber en Creative Lead bij Onlane en Ponkers.

Praktische sessies
Naast het inhoudelijk programma, verdeeld over twee zalen, biedt
#SMWRdam ook heel praktische sessies. Tijdens de ‘Expert Sessions’
presenteren verschillende bedrijven kort en bondig hun belangrijkste
tips & tricks. En meer nog dan in voorgaande edities is er ruim
aandacht voor netwerken. Ook kunnen bezoekers alle dagen vragen stellen
aan de experts van onder andere OBI4wan, Komfo en Social Seeder.
Verschillende side-events zorgen ervoor dat elke deelnemer met nieuwe
inspiratie én nieuwe contacten en kansen vertrekt.
Op de website en via social media worden elke week nieuwe sprekers bekendgemaakt.

Tickets 
Vanaf vandaag zijn de driedaagse VSP-passen (€599) een week lang met 50%
korting online verkrijgbaar (gedurende Social Media Week
London/Mumbai/Miami/São Paolo). Zodra de line-up compleet is en de
dagindeling bekendgemaakt kan worden, zijn ook de dagpassen (€249)
beschikbaar.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!