
Met deze samenwerking wil De Cocktailfiets haar verhaal nóg sterker vertellen en een breder publiek laten kennismaken met haar unieke concept. MIES MEDIA neemt de volledige contentstrategie, creatie én het beheer van de social media-kanalen op zich, zodat de online beleving net zo bruisend wordt als die op locatie.
Geen standaard vierkante bar
De Cocktailfiets verkoopt geen cocktails, maar entertainment, zoals Niels het omschrijft. ‘We zijn geen standaard vierkante bar. De fiets is echt een eyecatcher waarmee je het verschil maakt op je evenement. De petjes, kleding en ons logo maken dat we echt een eigen merk zijn geworden.’ Bovendien shaken de bartenders meer dan de ‘standaard’ Pornstar Martini of Espresso Martini. ‘We vinden het leuk om gasten iets te laten proeven wat ze nog niet eerder op hebben.’
Online ambities
‘We zien in MIES MEDIA de ideale partner om onze online ambities waar te maken’, zegt Niels den Boogert, oprichter van De Cocktailfiets. ‘Hun social media-knowhow en unieke creatie van content sluiten perfect aan bij onze visie.’
Unieke beleving op wielen
Ook MIES MEDIA is enthousiast over de samenwerking. ‘De Cocktailfiets is geen doorsnee concept, maar een unieke beleving op wielen, dat verdient een sterke online uitstraling’, zegt Danique van MIES MEDIA. ‘We hebben er zin in om samen iets tofs neer te zetten!’
De eerste gezamenlijke campagnes worden naar verwachting deze maand al gelanceerd, dus stay tuned!