Red Bull doet exclusief boekje open tijdens Experience 2017Red Bull doet exclusief boekje open tijdens Experience 2017
Back Back Nieuws

Red Bull doet exclusief boekje open tijdens Experience 2017

27 september 2017

In de RAI Amsterdam vindt op 26 oktober 2017 Experience 2017 plaats. Het thema van dit kennis event is: ‘Haal meer uit je events’. De organisator Lost Exhibitors is erin geslaagd om toonaangevende keynotes op het gebeid van experience marketing vast te leggen voor inspirerende presentaties en discussies. De doelgroep bestaat uit sales, marketing, data- en eventmanagers.

Beurzen, evenementen en congressen worden vaak door bedrijven ad-hoc ingezet, zonder dat voldoende of niet bekend is wat het uiteindelijke rendement is. Dit is vaak zonde van de investering en eigenlijk onnodig, mits je juiste kanalen geïntegreerd worden ingezet. Tijdens het kennis- en inspiratie event Experience 2017, wordt voor de deelnemers in één middag inzichtelijk hoe zij met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel meer omzetgroei, met experience marketing kunnen realiseren.”

BOEC

De organisatie vertelt: 'Beurzen, evenementen en congressen worden vaak door bedrijven ad-hoc ingezet, zonder dat voldoende of niet bekend is wat het uiteindelijke rendement is. Dit is vaak zonde van de investering en eigenlijk onnodig, mits je juiste kanalen geïntegreerd worden ingezet. Tijdens het kennis- en inspiratie event Experience 2017, wordt voor de deelnemers in één middag inzichtelijk hoe zij met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel meer omzetgroei, met experience marketing kunnen realiseren.'

Zes toonaangevende sprekers vanuit diverse (inter-)nationale bedrijven, waaronder Red Bull, Capgemini, Triple, Selecta, Prospex en ExpoSalesMasters belichten vanuit hun expertisegebied de trends en toekomstontwikkelingen binnen de beurzen- en eventbranche. Daarnaast nemen zij de deelnemers mee in hun afwegingen en strategieën om tot een zo hoog mogelijke conversie komen.

Korting voor brancheleden

Leden van o.a. SMA en NCD, NIMA, Genootschap Voor Eventmanagers, CLC-VECTA en partners krijgen toegang tegen een gereduceerd tarief. Het event wordt vanuit het NIMA met 4 PE punten geaccrediteerd.

De deelnemers ontvangen tijdens het event een like-minded APP, waarmee zij niet alleen kunnen netwerken, maar ook direct het BOEC marketingmix- en salesmodel in de praktijk kunnen toepassen.

Red Bull

Red Bull heeft sinds de oprichting van het bedrijf de strategie om niets naar buiten te brengen over hun succescases. Dit onder het motto ‘The Bull never speaks’. Experience 2017 heeft een wereldprimeur, want tijdens Experience 2017, gaat hier verandering in komen.

Red Bull gaat de deelnemers aan Experience 2017 meenemen op een geweldige ontdekkingsreis. En laat hen zien hoe zij met experience marketing, meer uit hun events, beurzen en congressen kunnen halen.

Organisatie

Experience 2017 wordt georganiseerd door Stichting Lost Exhibitors en wordt ondersteund door onder andere; RAI Amsterdam, NCD, SMA, Mansveld Expotech, ExpoSalesMasters, Brederode, Maqutos, Capgemini, Highprofile, PROFcompany, CLC-VECTA, VR-Producties, Webapptool, Triple, ACS, Prospex, Eventsummit, NIMA en Red Bull. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!