Back Back Nieuws

Nieuw gezicht voor Willem de Boer

02 januari 2012
Het bedrijfsgebouw langs de A6 bij Emmeloord wordt verlicht met nieuwe neonletters: Willem de Boer Food & Events. Dezelfde naam, maar een nieuw onderschrift en een nieuw logo. Per 1 januari 2012 introduceert Willem de Boer Party-Service BV een nieuwe huisstijl.


Food & Events

“De identiteit rondom ‘partyservice’ was niet meer normgevend. De aanpassing ‘Food & Events’ is eigentijds, fris en modern”, vertelt directeur Henk de Boer. De core business richt zich enerzijds op het bereiden van smaakvol eten en anderzijds op het organiseren van evenementen. De kracht zit hem in de combinatie hiervan. Het nieuwe onderschrift sluit nu goed aan op de identiteit van het bedrijf.

 

Herkenbare naam
Willem de Boer is door de jaren heen landelijk een begrip geworden. De naam blijft dan ook ongewijzigd. De Boer: “De benaming ‘Willem de Boer’ en het tijdloze lettertype van ons bestaande logo houden we aan. Een overtuigende en herkenbare bedrijfsnaam hoef je niet te veranderen!”. Creatief, innovatief en flexibel zijn de drie kernwaarden die ervoor zorgen dat Willem de Boer zich op allerlei fronten blijft ontwikkelen en haar klanten tevreden stelt.


Bedrijfscatering en foodproductie

Professionele verzorging van catering en hospitality vormen al dertig jaar de dienstverlening van Willem de Boer. Het toonaangevende bedrijf heeft een gestage groei doorgemaakt samen met haar zusterondernemingen De Koningshof (evenementenlocatie op Urk), Snack-Plaza Willem de Boer (in 2008 beste cafetaria van Nederland) en CuliCare Catering (maaltijden en maaltijdcomponenten voor de zorg). Met de pijler Food zal Willem de Boer zich in de toekomst meer gaan richten op bedrijfscatering en foodproductie.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!