Back Back Nieuws

#letsprogress: Brand New Live ontwikkelt eerste sportcampagne

19 mei 2016
De eerste sportmarketingcase van Brand New Live is een feit met de koppeling tussen windsurfer Dorian van Rijsselberghe en Samsung Mobile. De samenwerking heeft betrekking op de naderende Olympische Spelen in Rio de Janeiro, waar Dorian de grote kanshebber is. In 2012 won hij al goud tijdens de Olympische Spelen in Londen.

Dorian is het gezicht van de Olympische campagne #letsprogress voor flagships Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 edge en de Gear VR. Brand New Live ontwikkelde voor deze campagne video-, virtual reality- en fotocontent in Rio de Janeiro. 

Samen op het water
Belangrijk onderdeel is de virtual reality film die met Dorian is geschoten. Deze content stelt consumenten in staat een surfwedstrijd samen met Dorian op het water te beleven. De content wordt niet alleen beschikbaar gesteld voor consumenten; er zullen in winkels en op publieke events in Nederland ook virtuele surfsimulators worden geplaatst zodat men de Olympische race in virtual reality kan beleven.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!