Kaartverkoop voor Experience 2017 wordt beperktKaartverkoop voor Experience 2017 wordt beperkt
Back Back Nieuws

Kaartverkoop voor Experience 2017 wordt beperkt

18 oktober 2017

Door het unieke programma met onder andere Red Bull, Selecta (Starbuck), Prospex, Triple en Cap Gemini die tijdens dit nieuwe kennis event wordt gepresenteerd, valt de kaartverkoop hoger uit dan verwacht. De organisatie is de afgelopen week druk bezig geweest om de mogelijkheden te onderzoeken om de capaciteit uit te breiden, omdat veel geïnteresseerde, waaronder veel A-merken zich direct hebben ingeschreven.

Bekende namen

Veel belangrijke spelers in de markt, die willen ontdekken hoe zij meer uit hun beurzen, events en congressen kunnen halen, hebben zich inmiddels aangemeld.

Bekende namen, zoals KLM, Nationale Nederlanden, ING, Zilveren Kruis, Amsterdam Arena, KPMG, Artis, Holiday Inn, Studio Aalsmeer, Vodafoon/Ziggo, Air france, Gemeente Amsterdam, KLM Inflight Services, Gemeente Leiden, Delta Lloyd, Fujitsu Europe, NPO, ProRail, Ernst&Young, Atos Nederland, Cobra Museum, Desso/Terkett, Jaarbeurs, Essent, Pathé, Westergasfabriek, Meeuws, Duvel, Postiljon Hotels, Roche Nederland, KPMG en het NIMA, zullen tijdens Experience 2017 aanwezig zijn.

De organisatie wil de kwaliteit van de bezoekers hoog wil houden en heeft helaas niet meer mogelijk de capaciteit uit te breiden. Daarom is besloten de komende week nog 100 toegangskaarten uit te geven, daarna stopt de verkoop.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!