Back Back Nieuws

Hutten neemt ervaren journalist aan als Corporate Storyteller

08 augustus 2013
Hans Schmeinck zal als Corporate Storyteller de afdeling Marketing & Communicatie van Hutten per 1 september gaan versterken. Daarmee geeft Hutten nog meer vorm aan haar visie dat het vertellen van echte verhalen uit en over de organisatie en het delen van inspiratie de nieuwe communicatievorm is om visie en identiteit krachtig te communiceren.

Corporate Storytelling essentieel
Simon Kram, manager Marketing & Communicatie Hutten: ‘Corporate Storytelling zoals Hutten dat ziet is voor ons essentieel omdat wij geloven dat bedrijven en personen kiezen voor een organisatie die echt is, iets toevoegt en van betekenis is. Wij kiezen heel bewust voor een authentieke manier van communiceren, dus een eerlijk, echt en origineel beeld van Hutten als werkgever en als businesspartner via het vertellen van echte verhalen.’

Hans Schmeinck
Met de komst van Hans Schmeinck haalt Hutten een ervaren journalist in huis die de markt waarin Hutten opereert goed kent en begrijpt. Hans Schmeinck is een autodidactisch journalist met twaalf jaar ervaring als (chef)redacteur bij de (vak)bladen Exite»out, Distrifood/Out of Home, Snackkoerier, Misset Catering en Misset Horeca. Daarvoor was hij vier jaar redacteur/nieuwslezer bij het regionaal commercieel radiostation HOT Radio. Als freelancer werkte hij onder meer voor muzikantenvakmagazine Music Maker en voor het regionaal dagblad De Gelderlander.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!