Famous Flavours zorgt voor droombelevingFamous Flavours zorgt voor droombeleving
Back Back Eventcase

Famous Flavours zorgt voor droombeleving

03 oktober 2023

Elke bruiloft is uniek en een mijlpaal in het leven die speciaal moet zijn en perfect moet worden afgestemd op de wensen en dromen van het bruidspaar. Bij Famous Flavours weten ze dat het niet alleen draait om een goede planning of het boeken van een locatie. Het gaat om het omarmen van persoonlijke wensen, het creëren van een onvergetelijke ervaring die het liefdesverhaal weerspiegelt van het bruidspaar in elk aspect. ‘De manier waarop wij bruiloften aanpakken, de persoonlijke benadering, service, creatieve voorstellen en oog voor details, wordt uiteraard ook weerspiegeld bij onze zakelijke evenementen’, aldus Angelique Aalten.

 

Het begin: een persoonlijk gesprek

Net zoals een gesprek met de ambtenaar die het bruidspaar goed wilt leren kennen, zodat ze zorgen dat het verhaal bij hen past op de dag zelf, is een goed gesprek met het bruidspaar de basis van het concept en thema van het bruiloft. Zijn er specifieke culinaire voorkeuren, zoals favoriete gerechten of favoriete wijnen gewenst om zo hun droomdiner vorm te geven. Is er een bepaalde sfeer die ze graag zien bij de receptie of het feest? Wil het bruidspaar een specifiek bruidslogo terug laten komen op de menukaart, waaiers of als welkomstbord? Niets is te gek om er voor te zorgen dat alles klopt.

Culinair meesterschap als de basis van hun droomdiner

Het getalenteerde team van Famous Flavours begrijpt het belang van culinaire verwennerij op deze speciale dag. We zorgen voor variatie en culinaire verwennerij bij de receptie, aanvang van de ceremonie, de borrel en het diner. Hierbij gaat het niet alleen om het serveren van de juiste gerecht op de juiste momenten, maar om de gehele beleving, de stijl en de gastronomische verfijning. ‘We werken nauw samen met betrouwbare leveranciers, met elk hun eigen onderscheidende aspecten, zodat ze perfect kunnen aansluiten bij de specifieke wensen van het bruidspaar. Elk aspect wordt zorgvuldig geselecteerd en op maat gemaakt om een adembenemend totaalplaatje te creëren’, aldus Jeroen Robberegt General Manager bij famous flavours. 

Het bruidspaar en hun dierbaren zijn prio nummer 1

Met passie, heel veel creativiteit en liefde streven we naar een onvergetelijke ervaring voor het bruidspaar en hun dierbaren. Angelique Aalten, Relations & Sales Manager bij Famous Flavours glundert als ze zegt: ‘Ons doel is om een herinnering te creëren die voor altijd zal blijven voortleven in hun harten, want dat is natuurlijk waar het om gaat op zo’n dag. Ik weet als geen ander hoe mooi het is als de ideeën en dromen in je hoofd óf op je Pinterestbord tot werkelijkheid komen op zo’n speciale dag. We doen er dan ook alles aan om deze start van iemands reis samen zo perfect mogelijk te laten aansluiten bij hun liefdesverhaal.’

Alle ingrediënten voor jouw droombruiloft

Famous Flavours levert resultaat en gaan verder dan een dienst, dat is te zien in alle events die ze vormgeven, en nu ook voor bruiloften. Ze creëren elke keer weer een op maat gemaakte, intieme en onvergetelijke bruiloft. Elke keer anders, elke keer persoonlijk en altijd verrassend. Met meer dan 15 jaar ervaring en een grote dosis passie en creativiteit zorgen zij voor alle ingrediënten voor de mooiste bruiloften. Zodat het bruidspaar zorgeloos kan genieten van de voorbereidingen, ontspannen is op de dag zelf en hun droomdag wordt waargemaakt.

15 jaar ervaring en maatwerk

‘De manier waarop wij bruiloften aanpakken, de persoonlijke benadering, service, creatieve voorstellen en oog voor details, wordt uiteraard ook weerspiegeld bij onze zakelijke evenementen. Dit doen we voor grote namen zoals Netflix, Rabobank, Deutsche Bank, Gassan etc. Ook werken we samen met prachtige locaties zoals Fabrique des Lumieres, Van Gogh Museum, Capital C.

Bij Famous Flavours krijg je altijd persoonlijke aandacht en een eerlijk advies. Of het nou op een bruiloft is of een zakelijke event. ‘We doen er alles aan om jouw event tot een succes te maken’, aldus Angelique Aalten.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!