Experience 2017 overweegt uitbreiding capaciteitExperience 2017 overweegt uitbreiding capaciteit
Back Back Nieuws

Experience 2017 overweegt uitbreiding capaciteit

10 oktober 2017

Gezien het grote aantal aanmeldingen, overweegt de organisator Lost Exhibitors de capaciteit voor Experience 2017 op 26 oktober aanstaande uit te gaan breiden. Dit mede door de onverwachte wereldprimeur van Red Bull, die zij tijdens dit kennis event gaan presenteren. Maar ook door de unieke nieuwe opzet, met veel interessante key-notes, nieuwe trends en leermoment, stromen de aanmeldingen binnen.

Bekende namen

Al veel A-merken en andere belangrijke spelers in de markt, die serieus met experience marketing bezig zijn, hebben zich aangemeld, waaronder NPO, Zilveren Kruis, ProRail, ING, Ernst&Young, Atos Nederland, Cobra Museum, Desso/Tarkett, Jaarbeurs, Nationale Nederlanden, Essent, Pathé, Westergasfabriek, Meeuws, Duvel, Postiljon Hotels, Roche Nederland, KPMG en nog veel meer.

Deze week zullen de mogelijkheden tot extra capaciteit worden onderzocht. Als dit niet haalbaar is dan zullen er nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar worden gesteld.

Carlton President

Meer lezen in deze rubriek