Experience 2017: meet Maxim SpekExperience 2017: meet Maxim Spek
Back Back Nieuws

Experience 2017: meet Maxim Spek

20 oktober 2017

Maxim Spek, oprichter en commercieel directeur van ProSpex, studeerde in 1997 af als bedrijfseconoom aan de Universiteit van Amsterdam. Bij Atos Origin gaf hij leiding in verschillende reorganisaties en was hij uiteindelijk als algemeen directeur verantwoordelijk 800 mensen en een omzet van ruim 80 miljoen euro op jaarbasis.

Maxim is specialist in het succesvol maken van organisaties en op een creatieve wijze gespecialiseerd in in leadgeneratie. Hij gelooft dat experience marketing en verkoop het resultaat is van een relatie. Voldoende vertrouwen tot het besluit zaken te gaan doen ontstaat na gemiddeld 7 tot 9 relevante contactmomenten.

Experience 2017

Maxim gaat ons tijdens Experience 2017 in de RAI Amsterdam, inspireren met de geheimen van content- en contactmarketing in combinatie met sales en experience marketing. Hierbij zal hij ons laten zien hoe je als bedrijf voorspelbare salesfunnels met experience marketing kunt creëren.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!