Experience 2017: Hoe je meer meetbaar rendement uit events haaltExperience 2017: Hoe je meer meetbaar rendement uit events haalt
Back Back Nieuws

Experience 2017: Hoe je meer meetbaar rendement uit events haalt

05 oktober 2017

Tijdens Experience 2017 zullen keynotes van verschillende toonaangevende merken en bureau's, waaronder Capgemini, Triple, Selecta (Starbucks-Lavazza), Red Bull en ProSpex laten zien hoe je meer meetbaar rendement uit je events, beurzen – en congressen kunt halen. Tijdens dit unieke kennis- en inspiratie event in RAI Amsterdam, wordt voor jou in één middag inzichtelijk hoe je met behulp van het nieuwe BOEC marketingmix- en salesmodel meer omzetgroei, met experience marketing kunnen realiseren.

Experience 2017

Het BOEC marketingmix -en salesmodel is ontworpen door Mike Stern, bekend door zijn boeken: 'In drie stappen naar een effectieve beursverkoop' en 'Het evenement als salesinstrument', uitgegeven door Managementboek. Door middel van een optimale intergratie tussen Business Intelligence, Online – en virtuele marketing, Experience marketing, met als doel Conversie, ontdek je hoe dit snel en meetbaar kunt realiseren. Niet alleen zeer leerzaam en direct in de praktijk toepasbaar, maar je zult ook nog een unieke primeur van Red Bull deze middag live gaan meemaken!

Na afloop van het event ontvang je via een like-minded APP, een digitale BOEC marketingmix- sales hand-out, waarmee je direct aan de slag kunt.

Experience 2017 is NIMA geaccrediteerd (4 PE punten). Voor meer informatie en inschrijven www.experience2017.nl

Foto: Mike Stern, Voorzitter van Lost Exhibitors en CEO bij ExpoSalesMasters (ESM) 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!