evisit introduceert: event ticket via WhatsApp (w-ticket)evisit introduceert: event ticket via WhatsApp (w-ticket)
Back Back Nieuws

evisit introduceert: event ticket via WhatsApp (w-ticket)

19 mei 2018

De bezoekers van evenementen ontvangen via steeds meer kanalen dagelijks berichten. WhatsApp is een favoriet laagdrempelig kanaal dat ook zakelijk steeds vaker wordt gebruikt. Het Haagse bedrijf evisit biedt de mogelijkheid om de toegangskaart voor een event te ontvangen via WhatsApp (het w-ticket). Het is daarmee het eerste eventregistratie- en communicatiebedrijf dat deze mogelijkheid van afleveren van evenementtoegangskaarten biedt.

'evisit gelooft in de kracht van evenementen, maar erkent ook de steeds groter wordende uitdaging om mensen/doelgroepen bij elkaar te brengen en efficiënt te bereiken,' aldus Bart Grol, de trotse directeur van evisit. 'Wij denken continu na over nieuwe oplossingen die het registreren voor evenementen nog gemakkelijker maakt. Daarom hebben we iets nieuws geïntroduceerd. Ieder evenementtoegangskaartje dat door een bezoeker via evisit wordt besteld, kan eenvoudig worden afgeleverd op WhatsApp.'

Bart Grol: 'Maar al te vaak zien we dat, ondanks al onze maatregelen, e-mailberichten met bijgesloten e-tickets niet goed aankomen bij evenementbezoekers. De berichten ''verdwijnen'' in de grote stroom van e-mailberichten die we dagelijks ontvangen. Op de dag van het evenement moet het e-mailbericht er weer bij gezocht worden om zo het e-ticket te kunnen tonen. Met onze nieuwe oplossing wordt dit een stuk eenvoudiger. Op het moment dat de toegangskaart is besteld, wordt de bezoekers standaard de mogelijkheid geboden om deze toegangskaart te versturen via WhatsApp. Nooit meer zoeken in e-mails op je telefoon, direct beschikbaar en laagdrempelig.'

Eventregistratie en communicatie is een heel belangrijk onderdeel voor het succes van het evenement. Met het w-ticket zorgt evisit ervoor dat het registreren nog laagdrempeliger en eenvoudiger wordt. De functionaliteit is in alle versies van evisit per direct beschikbaar.

Over evisit

evisit werd opgericht in 1997 en is gevestigd in Den Haag. Met haar twintig medewerkers levert zij high quality software en diensten en biedt zij alle facetten voor de registratie van een evenement. Door de combinatie van deze software en diensten zijn zij ervan overtuigd dat zij het leven van eventmanagers vele malen makkelijk kunnen maken. Met persoonlijke aandacht, gaaf design, customer care voor zowel de eventmanager als voor genodigden en full-servicediensten onsite. evisit is als eerste eventregistratietool op 14 juli 2017 ISO27001 gecertificeerd en voldoet daarmee aan alle AVG/GDPR eisen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!