Back Back Locaties

Cuisine on Tour presenteert nieuwe huisstijl in Eric Kuster Luxury Lounge

22 mei 2013

Vaak begint het met een Save the Date, zo ook bij dit evenement. Enige tijd geleden ontving ik een spannende uitnodiging voor een Preview van de nieuwe Corporate Identity van Cuisine on Tour. Een nieuwe huisstijl, dat maakte mij nieuwsgierig. Wat mij tevens triggerde was de afzender van de uitnodiging. Wouter Zick, de nieuwe directeur van Cuisine on Tour, de man die wij kennen als een evenementenman pur sang, die al vele strepen heeft verdiend in de evenementenbranche (De Boer, Amsterdam Fashion Week, Brand2Event, Maison van den Boer). Een ander saillant detail in de uitnodiging was de locatie: een opmerkelijke, gloednieuwe locatie van Buspro, de Eric Kuster Luxury Lounge in De Meern. Drie redenen om langs te gaan dus.

Minibeurs
De preview van de Corporate Identity bleek onderdeel van het SensXlusive Spring Event dat Buspro (Business Promotions) op 16 en 17 mei organiseerde in samenwerking met een aantal vooraanstaande merken zoals Panasonic, Audi, Samsung, Nikon en Laroche. Deze bedrijven demonstreerden hun nieuwste producten op elegante wijze in de Eric Kuster Luxury Lounge. Cuisine on Tour is partner van Buspro en verzorgde tijdens deze ‘minibeurs’ de culinaire invulling van het evenement.

Zintuigenprikkelend
Robbert de Jager, mede-eigenaar van Buspro: ‘Met deze locatie kunnen we mensen uitnodigen en hen overtuigen van de mogelijkheden, we kunnen productintroducties realiseren en kleine bijeenkomsten of diners organiseren tot maximaal 40 personen. We wilden een huiskamergevoel creëren, op het hoogste niveau en werkten hierin samen met Eric Kuster; Hij richtte de locatie in en wij gaven met onze leveranciers in de audio- en videobranche invulling aan de laatste gadgets en technieken, zoals we dat normaliter ook bij de projecten van Eric Kuster doen. In deze locatie kunnen we – in lijn met SensXclusive – alle zintuigen prikkelen: onze partners als Samsung en Panasonic doen dit met ‘zien’ en ‘horen’. Ons eigen bedrijf WineCard en de vaste partner Cuisine on Tour strelen de zintuigen ‘ruiken’ en ‘proeven’. Kortom, hier geven we mensen een ervaring in een totaalconcept.’

Serving you message
Tijdens het SensXclusive Spring Event voegde Cuisine on Tour met haar catering en hospitality waarde toe aan de communicatiedoelstellingen van het evenement. Dimitri Chalos, directeur van Cuisine on Tour: ‘Wij weten dat catering meer is dan het leveren en serveren van eten en drinken en we willen voor iedere opdrachtgever of partner een versterkende culinaire beleving neerzetten.’ Dit past in de gewijzigde positionering die al eerder is ingezet door Cuisine on Tour, en een nieuwe huisstijl is hier dan ook een logisch gevolg van. Met de pay-off ‘Serving your message’ wil de cateraar benadrukken dat zij een communicatieversterkende cateraar is.

Mijlpaal
‘Wij zijn erg trots op onze nieuwe huisstijl die geheel past bij de evolutie die ons bedrijf de afgelopen jaren heeft doorgemaakt,’ aldus Chalos. Ook onlangs heeft Cuisine on Tour nog ontwikkelingen ingezet, onder andere met het aantrekken van Wouter Zick als directeur. De afdeling sales is tevens uitgebreid en dat geldt ook voor de afdeling Concept & Creatie. ‘Vandaag is dan ook een mijlpaal voor ons. Wij geloven in deze nieuwe koers, onze huidige en nieuwe mensen zijn getalenteerd en ambitieus en we gaan de markt nog beter bedienen met deze juiste samenstelling en de duidelijk gevormde visie.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!