Back Back Nieuws

Citymarketing Amersfoort gaat samenwerking aan met LinkedIn

20 oktober 2016
Citymarketing Amersfoort gaat per 1 november samenwerken met LinkedIn, het
grootste sociale netwerk voor professionals. Citymarketing zet in op een
grootschalige campagne gericht op congres- & evenementorganisatoren
en potentiële bedrijven om zich te vestigen in de stad. ‘Zakelijk
gezien heeft de stad veel te bieden en dat willen we bij meer mensen
onder de aandacht brengen, vandaar dat we de samenwerking met LinkedIn
hebben gezocht,’ aldus online marketingspecialist Nico de Jong.
 
Citymarketing
laat zich al meerdere jaren online zien, onder andere via Facebook,
Instagram en Youtube. Vorig jaar is daar ook LinkedIn bij gekomen en
volgens de organisatie is het nu tijd om een volgende grote stap te
zetten op dit sociale medium.
 
Hoogopgeleid talent, centrale ligging en beste woonstad
De Jong:
‘In de campagnes via LinkedIn willen we onze kennis delen en
benadrukken waar de sterke punten van Amersfoort liggen. De stad heeft
bijvoorbeeld bovengemiddeld veel talentvolle jonge en hoogopgeleide
inwoners, is centraal gelegen en goed bereikbaar en komt keer op keer
hoog in de ranglijsten voorbij. Al twee jaar op rij is Amersfoort
bijvoorbeeld door Elsevier uitgeroepen tot beste woonstad van steden met
meer dan 100.000 inwoners. Voor bedrijven ontzettend belangrijk om te
weten zodat zij op de korte of lange termijn voor Amersfoort kiezen.’
 
Over LinkedIn
LinkedIn
is ’s werelds grootste professionele netwerk met meer dan 433 miljoen
leden in 200 landen en regio’s over de hele wereld. Het is hun missie om
wereldwijde professionals met elkaar in contact te brengen om hen
productiever en succesvoller te maken.
 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!