Bakker Klootwijk en Co Solo ontwikkelen de Oliebollenborrel(boot)Bakker Klootwijk en Co Solo ontwikkelen de Oliebollenborrel(boot)
Back Back Nieuws

Bakker Klootwijk en Co Solo ontwikkelen de Oliebollenborrel(boot)

19 november 2018

Vorig jaar was er een verassende nieuwe winnaar tijdens de laatste AD oliebollentest, namelijk Bakker Klootwijk. Rijen dik stond het voor elke vestiging van deze bakkersketen om de lekkerste oliebol in te slaan. Dit was het moment dat Marco Valk van evenementenbureau Co Solo dacht; hier moeten wij wat mee gaan doen. Enkele maanden later met 2019 in zicht is deze samenwerking een feit en ontwikkelde Co Solo in samenwerking met Bakkerij Klootwijk de oliebollenborrel(boot). Een compleet Nieuwjaarsconcept speciaal voor de zakelijke markt. 

Het bijzondere is dat voor dit concept speciale oliebollen zijn ontwikkeld op borrelhapjes formaat (olieballen). Zo kun je genieten van de meest verse en smakelijkste oliebal. Combineer de bal met verschillende dips voor een ware smaaksensatie. 'Tijdens de oliebollenborrel(boot) kunnen bedrijven er voor kiezen om het totaalconcept op eigen locatie te houden, of om aan boord te gaan van de Spido, die dit jaar ook nog eens 100 jaar bestaat', zegt Jeanny den Herder van Co Solo trots. 'Hoe leuk is het om krachten te bundelen met verschillende Rotterdamse ondernemers om zo een te gek concept te ontwikkelen', voegt zij hier aan toe.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.523 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.523 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!