Back Back Nieuws

Arjan van Dijk Groep start 2015 met communiceren met een missie

14 januari 2015
Het jaar is nog maar amper twee weken oud en de Arjan van Dijk Groep kijkt nu al met veel plezier en trots terug op een aantal evenementen. Roland Ernst, directeur van de Arjan van Dijk Groep: ‘Veel bedrijven kozen dit jaar voor een andere start van het nieuwe jaar. Ze hadden één gemene deler. Ze wilden 2015 starten met het communiceren van een missie, een doel of een boodschap.’ Samen met de Arjan van Dijk Groep resulteerde dit in een aantal kickoff’s. Onder het mom van ‘een goed begin is het halve werk’ werkten de bedenkers van beleving de afgelopen maanden intensief samen met de diverse ondernemers wat resulteerde in een reeks events.

Evenementen
Zo kwamen bijvoorbeeld de leden van de Brabants Zeeuwse Werkgeversvereniging (BZW) samen in het voormalig huis van gedetineerden ‘De Koepel’ in Breda om ‘achter gesloten deuren’ 2015 in te luiden met de jaarrede en een captains-dinner. Volvo Cars Nederland luidde 2015 in met een nieuwjaarsreceptie voor de dealers waarin gezamenlijk
werd teruggekeken op 2014 en uiteraard de koers voor 2015 bekend werd gemaakt. Bovendien startte een dag later de sneakpreview van het totaal vernieuwde vlaggeschip van de Volvo-familie: de Volvo XC 90.

Veranderende markt
Bovenstaande evenementen zijn slechts een greep van de bijzondere belevenissen die de Arjan van Dijk Groep mocht creëren. Het zijn typerende voorbeelden van de veranderende markt. Een creatieve, unieke start van het jaar is niet zomaar een bijeenkomst voor de gezelligheid. Maar is tegenwoordig een (essentieel) onderdeel van een veel diepere en doordachte strategie. 

Roland Ernst: ‘Onze bedenkers van beleving adviseren niet alleen hoe een evenement een bijdrage kan leveren aan een groter geheel, maar zorgen ook voor verbindende, klantgerichte en doeltreffende vertalingen. Het waarmaken van dromen is onze missie en zit al jaren in ons DNA verweven. Steeds vaker gaan we met bedrijven om tafel om samen met hen evenementen te bedenken die nauw aansluiten bij de marketing- en communicatiedoelen. Hedendaagse evenementen zijn slechts een onderdeel van een totale strategie. De ondernemer van nu is zich bewust van de meerwaarde van evenementen als communicatietool. Wij kunnen deze doelen vertalen in creatieve, unieke en memorabele bijeenkomsten. Maar we denken verder dan dat. Ook het voor en na traject rondom het evenement worden door ons meegenomen. Een totaalbeleving met een doeltreffend resultaat is alleen op die manier haalbaar.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!