The All Out
7 oktober 2025

The All Out Amsterdam: branding meets beleving

Door Mahlee Plekker

Rubrieken

Een eventlocatie in Amsterdam die zich moeiteloos laat customizen tot een volledig gebrand totaalconcept – dat is The All Out. Afgelopen juni bewees de locatie dit tijdens een spectaculair event voor Xapo, georganiseerd als verlengstuk van de RAI-conferentie Money 20/20. Deze cryptobank wilde zijn klanten verrassen met een exclusieve afterparty. Het werd een avond waarin de gehele locatie in het teken stond van de wereld van crypto en veiligheid. ‘De buitenkant van het pand was volledig gewrapt als een enorme kluis’, vertelt Julia Reijneker, Business Development Manager. Het event is een mooi voorbeeld van hoe The All Out bedrijven helpt hun merk letterlijk tot leven te brengen. ‘Bij ons kan een merk echt all out gaan!’

Van kluis tot crypto

Voor Xapo Bank draaide alles om één thema: de kluis. De buitenkant van The All Out werd volledig gewrapt, waardoor gasten letterlijk een kluis binnenliepen. Binnen ging de beleving verder met interactieve games waarmee mooie prijzen te winnen waren. Grote LED-walls, een strak doorgevoerde huisstijl en bekende dj’s maakten het plaatje compleet. ‘Alles ademde het thema bank en kluis. Dat maakte het concept scherp, uniek en volledig’, vertelt Julia. ‘Met zo’n 200 gasten werd het een exclusief en kleurrijk event.’

Van verhuur tot creatief totaalconcept

Hoewel The All Out vaak als ‘as is’-locatie wordt verhuurd, laat dit event zien wat er mogelijk is voor opdrachtgevers die op zoek zijn naar maatwerk. ‘Zelf kunnen we veel, samen met onze creatieve partners nog veel meer’, aldus Julia. ‘We werken samen met sterke bureaus voor conceptontwikkeling, branding en entertainment. Zo wordt elk event een verhaal op maat.’ Het is precies deze flexibiliteit die de locatie interessant maakt, ook voor partijen die al op de RAI actief zijn. De grote beurslocatie ligt op 500 meter afstand van The All Out. ‘Waar een beursstand vaak een formele uitstraling heeft, biedt The All Out ruimte voor een intiemere, informelere setting. We merken dat merken graag een eigen verhaal en look & feel toevoegen’, zegt Julia. ‘Hier kunnen ze echt ‘all out’ gaan.’

Interactie als ijsbreker

Wat The All Out onderscheidt van andere eventlocaties, is de interactieve setting. Tijdens het event van Xapo Bank werd dat duidelijk zichtbaar: de spellen fungeerden als ideale ijsbreker tussen gasten uit verschillende landen en leeftijdsgroepen. Julia: ‘Het is goed voor de connectie tussen de gasten. Zeker jongere doelgroepen vinden het prettig dat er iets te doen is.’ Die insteek zie je bij The All Out ook terug in de culinaire invulling. Geen lange diners, maar bar bites die gasten eenvoudig uit de hand kunnen eten. ‘Zo hou je letterlijk de handen vrij om te netwerken en rond te lopen’, legt Julia uit. Het eten en drinken sluit naadloos aan bij de dynamische omgeving.

Verlengstuk van de beurs

De koppeling met de RAI maakt The All Out extra aantrekkelijk. Veel bedrijven die deelnemen aan grote congressen of beurzen zoeken naar manieren om relaties in een exclusievere sfeer te ontvangen. ‘Bij ons kan dat in de vorm van een afterparty, breakout of private event’, aldus Julia. ‘Het is een perfect verlengde van hun beursdeelname.’

Merken kunnen hun branding doortrekken, van visuals en entertainment tot muziek en food. Daarmee wordt The All Out niet alleen een locatie, maar een verlengstuk van de merkbeleving. ‘Het tot leven brengen van een verhaal binnen ons concept, dát is waar wij goed in zijn.’

Foto’s: Tatiana van Waveren