Back
Nieuws
Het overkoepelende thema was Know Where To Go en het hele fabrieksterrein was dan ook afgezet met speciaal voor dit event, vervaardigd geel/zwart politielint met dezelfde tekst. De ontvangst was in de Turbinehal welke door een wand van 15 meter lang en 3 meter hoog, die bestond uit kartonnen ONeill-festivalchairs, werd verkleind tot een gezellig formaat.
Na de ontvangst werd het gigantische bouwwerk met veel spektakel omgegooid en kon iedereen zijn of haar eigen zitplaats meenemen naar het Oliehuis voor de presentatie.
Get a chair and Know Where To Go! Onderdeel van de presentatie was een zes minuten durende feelgood- movie die aangaf waar ONeill voor staat. Uiteindelijk konden alle festivalchairs aan de kant en werd er voor de inwendige mens gezorgd door de creatief meedenkende Hutten Exclusieve Catering in de persoon van Peter Timmers. Tegelijkertijd barstte het knalfeest los onder leiding van DVDJ Alex van Oostrom die tussen de videoclips door surf- en snowboardbeelden op de twee schermen en drie plasmas toverde.
Sander de Vries en Thijs de Boer van Event Republic: Een fantastische sfeer die past bij zon fantastisch wereldmerk als ONeill."
O'Neill en Event Republic vlammen in Lichtfabriek
12 december 2007Event Republic verzorgde de kick-off van de salesmeeting Fall/Winter 2008/2009 van ONeill. Gezien het stoere karakter dat perfect bij ONeill past, was er qua locatie gekozen voor de Lichtfabriek in Haarlem.
Ga naar de 15 foto's
Ga naar de 15 foto's
Het overkoepelende thema was Know Where To Go en het hele fabrieksterrein was dan ook afgezet met speciaal voor dit event, vervaardigd geel/zwart politielint met dezelfde tekst. De ontvangst was in de Turbinehal welke door een wand van 15 meter lang en 3 meter hoog, die bestond uit kartonnen ONeill-festivalchairs, werd verkleind tot een gezellig formaat.
Na de ontvangst werd het gigantische bouwwerk met veel spektakel omgegooid en kon iedereen zijn of haar eigen zitplaats meenemen naar het Oliehuis voor de presentatie.
Get a chair and Know Where To Go! Onderdeel van de presentatie was een zes minuten durende feelgood- movie die aangaf waar ONeill voor staat. Uiteindelijk konden alle festivalchairs aan de kant en werd er voor de inwendige mens gezorgd door de creatief meedenkende Hutten Exclusieve Catering in de persoon van Peter Timmers. Tegelijkertijd barstte het knalfeest los onder leiding van DVDJ Alex van Oostrom die tussen de videoclips door surf- en snowboardbeelden op de twee schermen en drie plasmas toverde.
Sander de Vries en Thijs de Boer van Event Republic: Een fantastische sfeer die past bij zon fantastisch wereldmerk als ONeill."
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!