World Forum vier jaar partner voor GNOWorld Forum vier jaar partner voor GNO
Back Back Nieuws

World Forum vier jaar partner voor GNO

15 juni 2017

Het Life in Business 'Global Awareness' Congress wordt door GNO georganiseerd in World Forum The Hague. Dit inspirerende zakelijke congres op het gebied van duurzaamheid vindt plaats op 1 november 2017. Het contract tussen World Forum The Hague en GNO is aangegaan voor de komende vier jaar, dit bevestigt het wederzijds vertrouwen tussen beide partijen en de aankondiging van een reeks van vier innovatieve evenementen van Life in Business in Den Haag.

Hot spot global awareness

Life in Business Congress is een zakelijk evenement met als doel 'global partnerships on the UN global goals' te creëren bij partijen uit binnen- en buitenland en stil te staan bij de mogelijkheden die het bedrijfsleven heeft om de wereld te veranderen. Het is de 'global awareness hot spot' voor 2.500 professionals en staat geheel in het teken van duurzaamheid en innovatie. Life in Business heeft een inhoudelijk sterk programma met een Q&A met Sir Richard Branson onder leiding van Roelof Hemmen en meerdere innovatieve programma onderdelen, zoals masterclasses met actuele thema's, optredens van bekende ondernemers en artiesten, match-making sessies, een gala diner voor Stichting Lymph&Co en een beursvloer met expo specials en de presentatie van de Hyperloop en PAL-V Liberty.

Life in Business is het grootste platform op het gebied van duurzaamheid voor organisaties, investeerders, startups en ondernemers. Dit platform is gestart om connecties te maken en vooral te onderhouden: 'A BETTER WORLD IS OUR BUSINESS'.

GNO

De Global Network Organization staat met haar internationale business netwerk bekend als een pro-actieve zakelijke bruggenbouwer en heeft als doel met Life in Business deze expertise in te zetten om de juiste partnerships te creëren op het gebied van de globale duurzaamheidsvraagstukken.

World Forum The Hague

World Forum The Hague is een toonaangevend internationaal congrescentrum gevestigd in Den Haag, een internationale stad waarin IT & Telecom een gevestigde sector is. De afgelopen jaren heeft World Forum The Hague vele grootschalige internationale evenementen georganiseerd, met name in deze sector.World Forum The Hague wordt gemanaged door GL events (www.gl-events.com), een Frans bedrijf dat 40 congres- en evenementenlocaties wereldwijd exploiteert. Het bedrijf is ruim 30 jaar geleden opgericht en heeft de sporen verdiend in de internationale congreswereld, zowel in de organisatie van grootschalige evenementen als het managen van tentoonstelling- en congrescentra.

Foto van links naar rechts: Kirsten Vosmer (Commercial Manager, World Forum The Hague), Dave Hulsman (Managing Director, GNO), Carolyn Hoek (Creative Director, GNO), Michiel Middendorf (General Manager, World Forum The Hague)

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!