
KABENG
Eddy Vonk valt zijn voormalig compagnon bij: ‘Laat dat duidelijk zijn: we houden na twintig jaar nog zielsveel van elkaar, maar toch gaan onze wegen zich scheiden. Arjan gaat de legacy van WOP bewaken en ik stort mij op een nieuw concept. Na Planet Event en WOP verbind ik mijn iets smallere hoofd aan KABENG, een agency voor mind-blowing events. De wereld gaat het allemaal te zien krijgen: ontroerende emoties en enorme vreugde, meesterlijk georganiseerd. Op zijn Vonks: KABENG, recht tussen de ogen.’
Op naar een volgend hoofdstuk
De immer scherpe Harms daarover: ‘De getrainde lezer ziet het tussen de regels staan: verschil van inzicht. What’s new? Dat heeft WOP juist gemaakt wat WOP nu is; wij zijn het in al die jaren zelden met elkaar eens geweest. Maar we hebben elkaar altijd gerespecteerd en ook daar verandert helemaal niets aan. Bovendien is Eddy niet van de aardbodem verdwenen, als we elkaar kunnen versterken, dan gaan we dat zeker doen.’ Vonk sluit af: ‘Nu ben ik het voor één keer wel eens met Arjan. Even goede vrienden, alleen andere constructie. Uiteindelijk jagen we allebei hetzelfde hogere goed na: blije mensen. Dus verandert er voor klant en personeel niet veel. WOP was gewoon toe aan deze nieuwe fase en blijkbaar moest dat nu. Dus doen Arjan en ik maar hip mee met het nieuwe adagium: never waste a good crisis. Op naar het volgende hoofdstuk.’