Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland
Back Back Nieuws

Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland

31 mei 2018

HSMAI Region Europe heeft, samen met toegewijde experts, een certificeringsprogramma ontwikkeld om ervaren senior consultants tools te bieden voor het faciliteren van het programma Winning for Customers – the Service Pledge. Met methoden om bedrijven te helpen bij het versterken van hun bedrijfscultuur en kwaliteit, wordt de service gegarandeerd die ze daadwerkelijk aan gasten leveren en stijgen ze in externe waarderingen. Bedrijven die uiteindelijk excelleren zijn diegenen die investeren in hun bedrijfscultuur en de klantbeleving meenemen tot in de directiekamer volgens de organisatie. 

Help bedrijven om hun eigen Service Pledge te ontwikkelen

De meeste bedrijven hebben een visie. Vele hebben ook een reeks waarden. HSMAI vindt dat het net zo belangrijk moet zijn om een ​​servicebelofte te doen. Met andere woorden, een geformuleerde boodschap over wat klanten van ons kunnen verwachten en een boodschap die gemakkelijk gecommuniceerd kan worden naar anderen. Dit is een van de dingen die het Service Pledge-programma zal helpen formuleren. Het doel is om een ​​wezenlijk verschil te maken in hoe de servicebeleving van gasten van het bedrijf wordt ervaren.

Coaches certificeren

HSMAI heeft al vijf executive coaches gecertificeerd uit Zweden, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Noorwegen. Van 10 tot 12 september zal in Londen de Nederlandse Jordi Wientjes de eerste Executive Coach zijn die het programma Winning for Customers – the Service Pledge in Nederland faciliteert.

Over Wientjes

Wientjes is geboren in de gastvrijheidindustrie en heeft een lange en zeer diverse ervaring in de sector. Hij heeft de afgelopen twintig jaar gewerkt voor verschillende internationale hotelketens, congrescentra en bioscoopketens en werkt inmiddels als interim adviseur en -manager voor bedrijven die willen optimaliseren en/of reorganiseren, of advies willen bij de realisatie van een servicegerichte organisatie. Wientjes: ‘Als je bent geboren en opgegroeid in een hotel, leer je dat bedrijfscultuur het belangrijkste 'element' van je organisatie is. Na lang zelf in de sector te hebben gewerkt, wil ik nu graag mijn collega's helpen een ‘flow’ te creëren die een aanzienlijk verschil zal maken in hoe de servicebeleving van gasten van het bedrijf wordt ervaren. De HSMAI Service Pledge certificering biedt mij de tools om dat te doen en geeft me een waardevol netwerk van internationale collega's waar ik naar uitkijk om een ​​deel van te zijn.’ zegt Jordi Wientjes enthousiast.

De HSMAI Service Pledge Executive Coach-certificering bestaat uit 4 modules die focussen op; Service, Bedrijfscultuur, Communicatie en Service Recovery. Kijk hier voor meer informatie over het programma.

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland

Linda Voermans en Denise Visser nemen PinkOrange over

Opleidingen, trainingen en workshops
Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland

Erepenning uitgereikt aan Museumpark Archeon

Opleidingen, trainingen en workshops
Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland

Avolta biedt reizigers een voorproefje van Amsterdam

Opleidingen, trainingen en workshops
Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland Wientjes eerste gecertificeerde coach in Nederland

Nieuw festival van de makers van Wildeburg

Opleidingen, trainingen en workshops
Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!