Back Back Nieuws

Twee studiedagen 'Van koude sales naar warme relatie'

29 juni 2013
Het Platform Museum Locaties organiseert op 5 en 6 juli 2013 voor haar leden een tweetal studiedagen op Kasteel Groenenveld te Baarn. ‘Van koude sales naar warme relatie’ is het hoofdthema. Veel musea vinden het een uitermate lastige klus om hun museale locatie goed te exploiteren. Waar vind ik de juiste klanten, hoe benader ik ze en hoe behoud ik ze?

Sprekers
Vincent Pahlplatz, General manager van Crown Plaza en Pieter Aalbers, CEO bij Regardz geven een presentatie over hun sales activiteiten en uitgebreide ervaring met klantbenadering. Eventmanagers, Chantal van Riel van het UWV en Jacqueline Lycklema van KPN Corporate Market delen hun kennis over het organiseren van events in musea en gaan met de museumleden in discussie. Daar tussen in geeft Joyce Wittelaar van Rotterdam Marketing inzicht in het bewerken van de ‘associatiemarkt’.

Vrijdag 5 julli
Om op een interactieve manier nader met elkaar kennis te maken, zal Connect worden ingezet tijdens een speeddate sessie, waarmee vrijdag van start gegaan zal worden. Na het middagprogramma vindt er een borrel plaats in de tuin van Kasteel Groenenveld met aansluitend een diner, verzorgd door Vineyard Catering, in het Koetshuis.

Zaterdag 6 juli 
Deze dag begint met een presentatie van Herma de Heer van het Ministerie van ELI over de verbouwing en exploitatie van Kasteel Groenenveld. Daarna doen we inspiratie op bij de biologische boerderij van Tupker en wordt afgesloten met een picknick in het park rondom het kasteel.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!