Succesvolle eerste editie Huishoudbeurs Influencer CongresSuccesvolle eerste editie Huishoudbeurs Influencer Congres
Back Back Nieuws

Succesvolle eerste editie Huishoudbeurs Influencer Congres

24 februari 2017

Influencer marketing, wat is het, wat kan je ermee doen en hoe zet je dit succesvol in? Een greep uit de vragen die donderdag 23 februari 2017 aan de orde kwamen bij het eerste Huishoudbeurs Influencer Congres (HICon) in RAI Amsterdam.

Inspirerende bijeenkomst

Met veel interactie, pittige discussies, boeiende sprekers en inspirerende verhalen was deze eerste editie voor zowel de influencers, sprekers als de marketing & communicatie professionals die aanwezig waren een zeer inspirerende bijeenkomst.

Diverse sprekers

Diverse sprekers presenteerden tijdens HICon hun business cases. Zo vertelde Kelly McConville namens TomTom wat je als merk met influencers kan doen en gaf influencer Esmee Trouw met 34.000 volgers een kijkje in haar wereld. Andere sprekers waren o.a. Eelco Kingsma (founder DYTG), Nicole Horsmans (Movers ’n Shakers), Giel Beelen en Liam Tjoa (GoSpooky over Snapchat).

Influencerplein

De Huishoudbeurs maakt volop gebruik van influencer marketing en verjongt de beurs op diverse wijze. Voor het tweede jaar op rij is het influencerplein dé locatie voor bloggers, vloggers en YouTubers en wordt door het Huishoudbeurs-team het hele jaar door gewerkt met vaste influencers die de eerste scoops mogen delen. Bezoekers van het congres kregen na afloop de gelegenheid om het influencerplein te bezoeken tijden de Huishoudbeurs.

Klik hier voor een impressie van HiCon

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!