Back
Nieuws
Spant! beloont respondent tevredenheid enquête
18 juni 2012Manon Snel reikte namens Spant! onlangs een iPad uit aan de 1.000e invuller van de digitale gasttevredenheid enquête. Stefan van Bakel is de winnaar van de iPad, hij vulde de enquête in tijdens een zakelijke bijeenkomst van McDonalds in mei dit jaar.
Verlaat verjaardagscadeau
Van Bakel kreeg de prijs uitgereikt tijdens zijn werk in het McDonalds restaurant in Heesch (NB). Ik ben hier echt heel blij mee. Dat is nog eens een leuk cadeauvoor mijn verjaardag van 23-05, aldus Van Bakel.
Zuivere terugkoppeling
Spant! meet de gasttevredenheid sinds 2010 in samenwerking met marketingonderzoeksbureau MarketVision. Via touchscreen zuilen kunnen bezoekers hun ervaringen delen door zes vragen te beantwoorden. Elke bezoeker krijgt verschillende vragen die automatisch uit een database worden geselecteerd. Dit maakt het mogelijk directe en zuivere terugkoppeling te krijgen op alle aspecten.
Beste service leveren
Digitale rapportage en analyse van de informatie worden teruggekoppeld per afdeling, dit stelt Spant! in staat de beste service te leveren, of het nu gaat om een theatervoorstelling, een evenement of congres.
Nieuwe prijzen
Ook in het volgende seizoen hoopt Spant! op veel feedback, zodat ervaringen continue gevolgd kunnen worden. Als dank naar de bezoekers die de moeite nemen hun bevindingen met Spant! te delen worden er ook in het nieuwe seizoen prijzen uitgereikt, waaronder theaterkaarten.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!