Sam Verwaijen benoemt Remco Smits tot directeur van Green.DNASam Verwaijen benoemt Remco Smits tot directeur van Green.DNA
Back Back Nieuws

Sam Verwaijen benoemt Remco Smits tot directeur van Green.DNA

23 januari 2018

Evenementenorganisatie Green.DNA, het bedrijf van ondernemer Sam Verwaijen en bekend van vergaderlocatie Het Glazen Huis, congreslocaties Veerkracht en Innovatiekracht, ging afgelopen najaar op zoek naar een extra stuurman. Zij vonden deze versterking in Remco Smits, voormalig General Manager van Naarderbos.

'Nu ons Klarenbeekse bedrijfje in twintig jaar is uitgegroeid tot een succesvol, landelijk opererend bedrijf, kwamen we met het bestaande team handen te kort. Het team vloog de ene dag van een congres in Veerkracht, naar een autopresentatie of personeelsbijeenkomst in Innovatiekracht, tegelijkertijd organiseerden en caterden we een meerdaags relatie event op locatie en gaven we leiderschapstrainingen aan groepen van 75 tot 150 managers op de hei. Supergaaf, maar met oog op onze ambities was het tijd om om de basis te versterken en ons bedrijf op de volgende groeifase voor te bereiden,' aldus Sam.

Top van de markt

Remco Smits is een goede bekende in de locatiemarkt. Hij is de oprichter van Het Witte Huis in Loosdrecht en The Upper Deck in Naarden en heeft de laatste drie jaar als General Manager bij Naarderbos gewerkt. Hij bewees al eerder dat hij weet hoe je bijzondere evenementenlocaties aan de top van de markt zet. Nu gaat hij dus met de unieke, zelf ontworpen en gebouwde locaties van Verwaijen aan de slag.

Ruimte voor groei en innovatie

'Remco is de directeur die ik nooit wilde zijn. Ik inspireer en motiveer graag, maar echt leidinggeven zit niet in mijn DNA. Toch is dat een met een bloeiend bedrijf en groeiend team een onmisbare competentie. Ik ben dan ook blij dat Remco ons team komt versterken en mij de ruimte geeft die ik nodig heb om te blijven innoveren.'

En innoveren doet Green.DNA, dat hebben ze de afgelopen jaren al laten zien, maar in hun laatste nieuwsbrief lieten ze ook doorschemeren in 2018 wellicht weer een nieuwe locatie te introduceren, een nieuw horecaconcept te lanceren en/of een nieuwe markt aan te boren... Reden genoeg om zowel Green.DNA als beiden heren de komende tijd nauwlettend in de gaten te houden.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!