RoomtoMove wil incentives met inhoud ontwikkelenRoomtoMove wil incentives met inhoud ontwikkelen
Back Back Nieuws

RoomtoMove wil incentives met inhoud ontwikkelen

05 juli 2017

Het bedrijfsuitje is weer hot. Na jaren van teruggang trekken er dagelijks medewerkers en relaties van bedrijven op uit om te gaan raften, kruisboogschieten of disco bowlen. Helaas is de incentive uit de jaren negentig van de vorige eeuw nog niet aan opmars begonnen. RoomtoMove wil dat veranderen door incentives met inhoud te ontwikkelen. 'Inhoud in de zin van diepgang, spiritualiteit en, niet te vergeten rendement. Juist in deze tijden van bezinning en reflectie zou je verwachten dat een bedrijfsuitje als onderdeel van positionering en marketing wordt gezien. Des te vreemder is het daarom dat, bijna, iedereen hetzelfde doet', licht mede-eigenaar Peter de Kok toe. 

Co-creatie

RoomtoMove baseert zich op de principes van het Amerikaanse Another Escape: gericht op een leefstijl dicht bij de natuur, op creativiteit en duurzaamheid voor mensen die een optimistische, toekomstgerichte en bewuste levenshouding nastreven.

Peter: 'Daarmee wordt niet bedoeld dat men zich terugtrekt in zweethutten en alleen nog maar quinoa zaad eet, maar wel dat de mens zich afvraagt waarom hij of zij iets doet. Zelfs –of zeker- bij bedrijfsuitjes. Vandaar dat RoomtoMove op co-creatie basis incentives ontwikkelt op basis van vooraf gestelde doelen. Die doelen kunnen zich op allerlei niveaus bevinden: loyaliteit, omzetstijging, verbeterde relatiemarketing maar ook: beter presteren, beter in balans zijn, talentontwikkeling. Dit alles op basis van co-creatie met de opdrachtgever én vertegenwoordigers van de doelgroep'. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!