
Sprong voorwaarts sinds 2015 moedigt Eventix zijn organisatoren aan om een trouw publiek op te bouwen en daarbij gebruik te maken van hun geavanceerde tools. Vandaag maakt het merk een sprong voorwaarts door de introductie van een volledig nieuw visueel design; een design dat uiteindelijk in alle contactmomenten met de organisator met Eventix naar voren komt. De modernere look, geïnspireerd door de veelzijdigheid van hun klanten, is de eerste volledige rebranding sinds de oprichting van het bedrijf en geeft de waarden van Eventix goed weer.
Wereldwijd beschikbaar
De aankondiging is een teken van toewijding aan gebruiksvriendelijke tools en komt mede tot stand door de recente verbeteringen aan het platform door de toevoeging van tijdsloten, ticketshops met kalenderfunctie en de uitbreiding naar zowel de Duitse als de Spaanse markt. Eventix was altijd altijd al wereldwijd beschikbaar, maar biedt nu ook lokale ondersteuning voor Spaanse en Duitse organisatoren.
Cheer
De nieuwe visuele identiteit is ontwikkeld in samenwerking met het digitale designbureau 'Resoluut', dat onder andere het nieuwe logo van Eventix creëerde, de zogenaamde 'Cheer'. Door de uitgestrekte armen van een juichende menigte na te bootsen, roept dit nieuwe logo een universeel herkenbaar gevoel op. De 'Cheer' staat voor het vieren van een nieuw begin: voor Eventix, voor de organisatoren, voor hun evenementen en feesten, en natuurlijk ook voor de bezoekers.