Project Playground: creativiteit én content Project Playground: creativiteit én content
Back Back Nieuws

Project Playground: creativiteit én content

24 augustus 2020

Project Playground blijkt razend populair bij corporate event managers, intermediairs en andere vakgenoten. Na de eerdere uitbreiding van 1 naar 2 dagen, vindt het event nu plaats op 1, 2 én 3 september waarbij de programmering dubbel wordt aangeboden om aan de vraag te voldoen. Playground biedt creatieve, smaakvolle en veilige oplossingen voor live events binnen de nieuwe standaard.

Keynotes, fun en interactie

De inhoudelijke programmering verschilt per dag en is afgestemd op de doelgroep. Met keynotes van Paul Hughes (10 Meters of Thinking), Tim Zuidgeest (Neuromarketing) en Marielle de Macker (the Growth Story) biedt Project Playground elk van de drie dagen internationale topsprekers. Naast de keynotes zijn er onder andere sessies over fun en interactie bij online sessies, een creatieve reis outside the box en de juridische gevolgen van Covid-19.

Live en hybride events

Kim de Ridder, creative director bij Boozed is een van de drijvende krachten achter Project Playground en is blij met de samenwerking tussen de partners. ‘Ik ben supertrots om te zien hoe een klein initiatief is uitgegroeid tot een waanzinnig meerdaags event! Dit is een project waarbij partijen ons bellen om te zien of ze kunnen aanhaken en wat zij kunnen bijdragen om het nóg mooier te maken. We laten zien dat live en hybride events in deze tijd gewoon mogelijk zijn. En niet alleen dat, we laten zien dat ze heel erg tof kunnen én moeten zijn.’

Oplossing binnen maatregelen

Dennie Tenniglo, manager bij Bazelmans AV vult aan. ‘We willen met Project Playground laten zien dat met de juiste technische invulling de hybride vorm van live en online events een uitstekende oplossing is binnen de huidige maatregelen. Of dit nu online viewers zijn die meekijken, of het binnenhalen van een spreker vanuit een externe locatie, de techniek is er klaar voor. De tijdelijke vaste opstelling in SugarCity Events toont dat deze combinatie geen enorme extra kostenpost hoeft te zijn.’

Ontdekkingstocht

Project Playground is een ontdekkingstocht naar creatieve invullingen van de nieuwe eventstandaard waarbij veiligheid, styling én beleving hand in hand gaan. 100% creatief en 100% binnen de geldende richtlijnen. Playground is een gezamenlijk initiatief vanuit SugarCity Events, Boozed, Hete Peper catering en Bazelmans AV, waarbij zich inmiddels partners als Evite invitatiemanagement, Plugged Live Shows en The Fireflies hebben gevoegd.

Project Playground - rocking new event standards!

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!