Back Back Nieuws

Prins voor een Dag is vernieuwd naar MICE Monday

09 augustus 2012

Prins voor een Dag startte 10 jaar geleden als een uniek CityMarketing concept om Den Haag bij ‘organiserend Nederland’ te profileren als MICE stad. Dat is het nog steeds, maar na 10 jaar is het tijd voor een opfrisbeurt met daarbij een nieuwe naam: MICE Monday.

Eigen route bepalen
Kon men de afgelopen jaren kiezen uit diverse vastgestelde routes, dit jaar kunnen de genodigden via een registratiemethode zelf bepalen welke locatie ze willen bezoeken en wie ze willen spreken. Daarnaast wordt de service geboden om vanaf Amsterdam, Utrecht en Rotterdam opgehaald te worden, begeleid door enkele Haagse partners.

Gezamenlijke profilering
MICE Monday wordt georganiseerd door een comité van Haagse partners in samenwerking met Den Haag Marketing, waarbij de kracht van een gezamenlijke profilering centraal staat.
Zo worden de toekomstige topics van de stad zoals het WK hockey, 200 jaar Koninkrijk en 100 jaar Vredespaleis onder de loep genomen om als kapstok te kunnen dienen voor een eigen evenement, congres of bijeenkomst in de Hofstad.

Record aantal aanmeldingen
Dat de vernieuwde aanpak aanslaat blijkt wel uit de aanmeldingen; zowel van de Haagse partners als de genodigden. Maar liefst 36 Haagse bedrijven presenteren zich deze dag en na de eerste uitnodiging hebben zich al meer dan 100 genodigden aangemeld, gezien de vakantietijd een record.

Meer informatie
Deelname aan de 10e editie van Prins voor een Dag, MICE Monday, is alleen op uitnodiging en strikt persoonlijk. Wie interesse heeft om de dag bij te wonen, kan kijken op www.micemonday.nl. Voor een indruk van de vorige edities: www.prinsvooreendag.nl.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!