Partyservice in Stijl excelleert in service en maatwerkPartyservice in Stijl excelleert in service en maatwerk
Back Back Achter de schermen

Partyservice in Stijl excelleert in service en maatwerk

07 maart 2018

Niemand zal ontkennen dat het hard werken is in de horeca en aanverwante branches. Tegenwoordig wordt er extra scherp gelet op kwaliteit, service en flexibiliteit. Met standaard pakketten en materiaal schiet je te kort. Klanten verwachten betrokkenheid en meedenkende partijen die maatwerk kunnen leveren. Ieder evenement is uniek en verdient een originele aanpak van begin tot eind. Individualisering wint terrein in de maatschappij. Gelukkig zorgt een gastvrije mentaliteit en de sfeerbepalende concepten binnen de horecabranche voor warmte en solidariteit. David en Sandra van Beek zijn eigenaar van Partyservice in Stijl uit Oss, en staan bekend om hun servicegerichte aanpak en ongekende kwaliteit. In het Osse, maar ook ver daarbuiten.

Groeipotentieel

Het hebben van eigen ideeën en grote ambities werd enorm gestimuleerd binnen het gezin waarin David opgroeide. Zijn vader maakte als kok zelf vele uren in de horeca en de lessen van het harde ondernemerschap werden hem dan ook met de bekende paplepel ingegoten. Niet afgeschrikt van de hoeveelheid werk en verantwoordelijkheid, begon David zelf met ondernemen. Heel even heeft hij van het leven als werknemer achter een bureau geproefd door na zijn afstuderen als administratief medewerker aan de slag te gaan. Het resulteerde in een bittere nasmaak, waardoor hij definitief koos voor het onzekere bestaan als ondernemer. Partyservice in Stijl was een feit. Samen met zijn vrouw Sandra onderneemt hij iedere dag weer stappen om te groeien als ondernemer en leverancier.

‘Samen hebben we een nieuwe start gemaakt, omdat we geloven in het concept en vertrouwen hebben in ons team en kwaliteiten als ondernemer. Tel daar de ervaring bij op en je hebt een stabiele fundering voor een verrassende en unieke horecaonderneming,’ vult Van Beek aan.

Voorzichtig pionieren

Vandaag de dag is 80 uur per week werken geen uitzondering onder ondernemers. Continu vooruitdenken en inspelen op veranderingen in de markt zorgen voor een toekomstbestendig product of dienst. Partyservice in Stijl is een totaalconcept. Van geheel verzorgde buffetten bij particulieren thuis of op locatie tot op maat gemaakte concepten voor klanten, personeel of partners van zakelijke gasten. Service is niet voor niets onderdeel van de naam van de onderneming. De buffetten en arrangementen vormen de basis van het concept en zorgen voor zichtbaarheid. Aanvullend biedt Partyservice in Stijl diverse diensten die het totaalconcept compleet maken; het verzorgen van uitnodigingen, entertainment, aankleding en het nazorgtraject worden geheel uit handen genomen. ‘We blijven onszelf ontwikkelen en luisteren goed naar de gasten – klanten noemen we per definitie gasten – en zijn op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden binnen de branche. Daarnaast selecteren we zorgvuldig onze samenwerkingspartners en hebben we kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Daarin zijn we onderscheidend en lopen we misschien wel voorop,’ aldus Van Beek.

Trendgevoelig

Genoeg foodtrends in 2018 waarop ingespeeld kan worden. Efficiënt omgaan met voedselverspilling en derving is een belangrijke trend. Vind jezelf opnieuw uit en creëer een doel voor overgebleven materialen en resten. Gebruik maken van biologische (streek)producten is wederom een mooi voorbeeld van samenwerken en duurzaam ondernemen. Kwaliteit speelt hierin een grote rol. Live-cooking en demonstraties blijven populair op evenementen en beurzen. Beleving is de gemene deler. Eten verbindt, het zorgt voor onverwachte ontmoetingen en verhalen.

Partyservice in Stijl werkt met een vaste groep mensen. Gasten worden vrienden en ambassadeurs. Vanaf het eerste moment is persoonlijk contact een voorwaarde. Een soepel proces van begin tot eind is het resultaat. ‘Tevreden gasten betalen op tijd en delen hun ervaring. We groeien als onderneming, gestaag en niet te snel. Precies zoals het hoort, sluit Van Beek af.

Door > Andrea Dronk

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!