Back Back Nieuws

PartyCompany doet Veronica Magazine's Denderende Dinnershows

01 februari 2007
Met de actie 'Veronica Magazine´s
Denderende Dinnershows
' is PartyCompany een intensieve samenwerking aangegaan
met Nederlands grootste betaalde weekblad. Een
multimediale campagne wijst consumenten op de tien culinaire theaterspektakels
die de twee partijen samen aanbieden.

Hoewel PartyCompany al sinds jaar en dag dinnershows
organiseert, is de doelgroep tot en met 2006 de business to business markt
geweest. Inmiddels heeft PartyCompany marktverbreding hoog op haar
prioriteitenlijst geplaatst en is daarom dit unieke partnership met Veronica
magazine (wekelijkse oplage 1.050.000) aangegaan. V

Vanaf week drie staan twintig weken lang advertenties voor ´Veronica Magazine´s Denderende
Dinnershows´ in Veronica Magazine. Lezers ontvangen bij iedere boeking per twee
personen een gratis Hotelbon Voucher ter waarde van € 40,-. Hiermee kunnen de
dinnershow gasten met twee personen drie gratis overnachtingen boeken in één
van de drieduizend aangesloten hotels in Europa.

Deze tien verschillende culinaire
theaterspektakels worden multimediaal ondersteund op TV, via internet en
via redactionele aandacht voor de nieuwe dinnershow 'Schoon schip met
Michiel de Ruyter'.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!