Back
Nieuws
Omnivents: People Power Play
29 maart 2012Na een intensief traject deze winter, waarbij coaching van externe experts op het gebied van Imagineering een grote rol hebben gespeeld, vernieuwt Omnivents de beleving van de avontuurlijke indoor en outdoor evenementen. Het draait hierin om mensen, emotie en beleving, oftewel: People, Power, Play.
People, Power, Play
'Je kunt dit op meerdere manieren interpreteren: het kan gaan over de Power van de People als ze aan het (buiten-)spelen zijn. Of de focus op mensen en sociale activiteiten. Voor iedereen is een profiel te herkennen waarbij een serie aan mogelijkheden hoort. Evenementenlocatie, activiteit, entertainment en verzorging
Door storytelling en dus thematisering gaat het om de beleving van People, Power, Play', aldus Jouke van Dijk van Omnivents.
Unieke gebeurtenis
Multi-mediale toepassingen gaan een steeds grotere rol spelen in de beleving van de deelnemers aan een avontuurlijk of feestelijk bedrijfsevenement. Ieder evenement is een unieke gebeurtenis op zich en een anekdote voor later. En zo moet het ook herinnerd worden. Met behulp van professionele video reporters kan het verhaal worden naverteld en worden gedeeld met de rest van de wereld.
Nieuwe website
Omnivents lanceert hiervoor ook de nieuwe website. De gedachte achter de nieuwe website is:
- Allesomvattend voor het bedrijf
- Inspirerend
- Aangaan van dialoog
- Co-creatie
- Platform voor alle social media van Omnivents
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!