big road show
24 juli 2025

NRF 2025: Retail’s Big Show Europe retailevenement komt naar Parijs

Rubrieken

Van 16 tot en met 18 september 2025 vindt in Parijs de eerste editie plaats van NRF 2025: Retail’s Big Show Europe. Dit nieuwe internationale evenement is het resultaat van een samenwerking tussen de National Retail Federation (NRF) en Paris Retail Week, en wordt georganiseerd in Paris Expo Porte de Versailles. Met het thema Retail Together verenigt het de krachten van de Europese en Noord-Amerikaanse retailmarkten.

Internationale sprekers en actuele thema’s

Gedurende drie dagen biedt het programma meer dan 100 conferenties, keynotes en themasessies rond de grote uitdagingen en kansen binnen retail. Bekende namen als Sephora, Apple, Best Buy, Zalando, Galeries Lafayette, Google Cloud en Morrisons delen hun visie op onderwerpen als unified commerce, AI, duurzame retail en supply chain management.

Onder de keynote speakers bevinden zich onder meer Guillaume Motte (Sephora), Simone Dominici (KIKO Milano) en Rami Baitieh (Morrisons). Sessies over generatieve AI, gepersonaliseerde klantbeleving en datagedreven besluitvorming illustreren de technologische koers van de sector.

Beursvloer en innovatiezones

Bezoekers kunnen terecht op een beursvloer van 25.000 m² met meer dan 480 internationale exposanten. Naast innovatieve oplossingen op het gebied van digitalisering en klantbeleving zijn er ook speciale zones zoals het Innovation Lab & Startup Hub, gericht op baanbrekende technologieën en nieuwe spelers in de markt.

Een unieke ontmoetingsplek voor de retailsector

NRF 2025: Retail’s Big Show Europe belooft een centrale ontmoetingsplaats te worden voor retailers, leveranciers en technologieleveranciers uit heel Europa en daarbuiten. De beurs biedt niet alleen inspiratie, maar ook concrete handvatten voor de toekomst van retail.

Foto: Jason Dixson Photography