Back Back Achter de schermen

Nieuwe media en het nut…of de nutteloosheid ervan

05 november 2007

[afbeelding niet meer beschikbaar]

 

Ik beschrijf mijn gevoel over de nieuwe media als volgt;

Een krant lezen of naar de tv kijken is leuk. Soms zelfs leerzaam. Maar de nieuwe media…tja. dat is alsof je al jaren met een hardnekkige voorhoofdholteontsteking hebt rondgelopen.  En dan…dan opeens knapt er iets open…BENG!  Je hebt eindelijk lucht! Je ziet alles helderder en bent plots weer deel van de wereld in plaats van toeschouwer.

Maar wat is het nut dan van twitter, blogs, wiki's en al die andere teletubbie termen? Wat heeft je bedrijf en jijzelf eraan?

Tijdens het New Media Congres hoop ik meer te horen over deze geheime wereld, maar de clou weet ik allang. Nieuwe media zorgt voor verbroedering, het samen sterk gevoel, sneller netwerken en een hechter contact met je doelgroep en klanten. En natuurlijk voor een link naar je site uit onverwachte hoek.

Dank je wel Marie-Jose Klaver!

 

Geschreven door Anna-Maria Giannattasio , eigenaar Puur Events met onder andere Bedrijfsuitjes in Amsterdam en bedrijfsuitjes in Utrecht. Winnaar Dutch Social Media Star en oer blogger Highprofile.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!