Back
Nieuws
Nieuw: BumperZ Bubble Football
27 april 2012Sinds enkele maanden is de hype uit Scandinavië BumperZ Bubble Football definitief overgevlogen naar Nederland. Ondernemers Tobit van Dijk (23) en Lukas van der Geest (22) hebben het heft in handen genomen en verzorgen de introductie van deze sport bij evenementlocaties, bureaus en verhuurbedrijven als officieel partner van de ontwikkelaar.
Omzetverhogend activiteit
Het doel is om per provincie zon drie vaste spellocaties te realiseren en de ondernemers zijn dan ook op zoek naar partners die willen participeren in deze hit van 2012. BumperZ is volgens de ondernemers een mooie aanvulling binnen de evenementenbranche. Het is een omzetverhogende activiteit, mensen zijn bereid relatief veel te betalen voor een potje BumperZ. Zo zien onze klanten, bijvoorbeeld indoorbanen, de omzet per uur gestaag oplopen met dit nieuwe spel, aldus van Dijk.
Unieke combinatie van sport en spel
Op de vraag waarom BumperZ binnen zon korte tijd zo snel succesvol kan worden, heeft Van der Geest een duidelijk antwoord: Mensen zijn altijd opzoek naar nieuwe, originele activiteiten voor bedrijfsuitjes en dergelijke. Met de BumperZ wordt perfect ingesprongen op de vraag naar een vernieuwende en unieke combinatie van sport en spel.
Geschikt voor diverse leeftijdscategorieën
BumperZ is breed inzetbaar, het kan gespeeld worden op ondergronden van (kunst)gras, fijn zand, sneeuw en indoorvloeren. Daarnaast trekt het ook een breed publiek uit diverse leeftijdscategorieën. Er is veel interesse in de BumperZ voor vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, teamuitjes en familiedagen.
Inzetbaarheid BumperZ
Ook in de business-to-business tak zijn er tal van mogelijkheden. Zo kunnen de BumperZ worden bedrukt met bedrijfslogos en zijn corporate events of joint‐promotions opties die vallen onder de inzetbaarheid van BumperZ.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!