Melissa van Rooijen @AmplifyEvent ‘Echt contact maken, blijft belangrijk’Melissa van Rooijen @AmplifyEvent ‘Echt contact maken, blijft belangrijk’
Back Back Interview

Melissa van Rooijen @AmplifyEvent ‘Echt contact maken, blijft belangrijk’

31 januari 2019

Melissa van Rooijen - Van Houten is eigenaresse van Amplify EventMarketing. Natuurlijk brengt ook zij vandaag een bezoek aan EventSummit. ‘Hartstikke leuk om hier een kijkje te nemen bij, voor ons, voornamelijk leveranciers.’

Welke nieuwe ideeën heb je vandaag opgedaan?

‘Ik zag mooie grote decoratieprojecten en software techniek. Ook was ik onder de indruk van met name kleine entertainmentpartijen, met name in de kunstzinnige hoek.’

Wat is jou het meest opgevallen tijdens je bezoek?

‘Hoe druk het is altijd. Je ziet hoe groot onze branche eigenlijk is. Iedereen heeft een redelijk kleine stand, maar toch trekken ze zoveel bezoekers die allemaal iets van doen hebben in onze industrie.’

Het thema is: Maak het verschil. Hoe maakt jouw organisatie het verschil in de evenementenbranche?

‘Door hele goede creatieve concepten te koppelen aan hele sterke marketingcommunicatiecampagnes. Dus niet alleen heel goed het event bedenken en organiseren, maar ook te kijken naar de campagne en de content daaromheen.’

Hoe ziet jouw ideale evenement eruit?

‘Met hele blije gasten en een hele gelukkige opdrachtgever, die samen al hun doelstellingen hebben behaald. Het liefst onder een paar palmbomen of in de sneeuw.’

Wat is het mooiste evenement dat je hebt meegemaakt?

‘We organiseren binnenkort een internationaal evenement in een dorp in Luxemburg, waar we bijna een heel dorp hebben afgehuurd inclusief een groot kasteel. Maar het allermooiste blijft natuurlijk mijn eigen bruiloft,’ lacht Melissa.

Wat verwacht je het komende jaar van de evenementenbranche?

‘Dat het nog professioneler gaat worden. Dat opdrachtgevers nog meer gaan investeren in live contact met klanten en hun mensen. Dat echt contact maken, dat blijft belangrijk in deze digitale wereld.’

Wat zou je anders willen zien aan zakelijke events.

‘Dat we meer de deelnemers bij de creatie kunnen gaan betrekken, dat we nog meer de doelstellingen gaan verankeren en nog minder gaan zenden. En dat we er met contentmarketing nog veel meer uit mogen halen.’

Wat zou je de evenementenbranche mee willen geven?

‘Laten we nuttige en effectieve dingen blijven doen, en niet zonder doelstellingen werken.’

Door > Sakia Leeuwis

 

Foto: Sjoerd Fotografie

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!