Lars Flinkerbusch verruilt Maastricht voor de BollenstreekLars Flinkerbusch verruilt Maastricht voor de Bollenstreek
Back Back Nieuws

Lars Flinkerbusch verruilt Maastricht voor de Bollenstreek

05 juli 2018

Lars Flinkerbusch verlaat Maastricht Marketing, waar hij ruim 3,5 jaar als directeur verantwoordelijk was voor de strategische positionering van het merk 'Maastricht'. Per 1 september start Flinkerbusch als directeur - bestuurder van de Economic Board Duin- en Bollenstreek.

Jan Bout, voorzitter Raad van Toezicht Economic Board Duin- en Bollenstreek: 'Wij zijn zeer verheugd dat Lars zich wil inzetten voor de Economische Agenda van de Duin- en Bollenstreek. Hij is een verbinder die weet wat nodig is om publieke en private partijen samen te laten werken aan de ontwikkeling van de Duin- en Bollenstreek. Lars kent de streek goed en kan hierdoor waarschijnlijk snel resultaten boeken. Wij zien uit naar een succesvolle samenwerking'.

Visie en daadkracht

Onder leiding van Flinkerbusch transformeerde de VVV Maastricht naar een slagvaardige en toekomstgerichte citymarketing-organisatie. 'Lars heeft met visie en daadkracht vorm gegeven aan zijn opdracht om 'het merk Maastricht' verder te versterken. Hij sloot de stad in zijn hart, en wist vanuit die passie mensen te binden rondom een gezamenlijke koers. Die koers staat, en zal voor Maastricht Marketing de leidraad blijven', aldus Mirjam Depondt, voorzitter Raad van Toezicht Maastricht Marketing.

Samenwerking versterken

In zijn nieuwe rol als directeur - bestuurder van Economic Board Duin- en Bollenstreek, zal Flinkerbusch zich richten op het versterken en stimuleren van de samenwerking in de sectoren Greenport, Toerisme, Zorg en Space/Tech.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!