Jaarbeurs
25 juni 2025

Jaarbeurs kiest Van Straaten als vaste partner voor event branding

Rubrieken

Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein. Van entreesigning tot geveldoeken en merkcampagnes: Van Straaten wordt verantwoordelijk voor de visuele uitstraling van evenementen bij Jaarbeurs.

Innovatieve aanpak en focus op duurzaamheid

De keuze voor Van Straaten komt voort uit een selectietraject waarin zowel kwaliteit, flexibiliteit als duurzaamheid centraal stonden. Van Straaten onderscheidt zich volgens Jaarbeurs door hun innovatieve benadering van merkbeleving en hun duurzame werkwijze. Het bedrijf werkt met circulaire materialen, biedt een recycleprogramma, beschikt over een ISO 14001-certificering en maakt gebruik van ClimateCalc om CO₂-uitstoot inzichtelijk te maken. Herman Mantel, CCO Koninklijke Jaarbeurs: ‘Wat ons in de keuze voor Van Straaten overtuigde, is de sterke combinatie van kwaliteit, flexibiliteit en een toekomstgerichte, duurzame werkwijze. We willen merken helpen om zichtbaar te zijn op een manier die past bij onze ambities op het gebied van innovatie en verantwoordelijkheid.’

Meer dan 100 jaar ervaring

Met meer dan 100 jaar ervaring in grootformaat print en visuele merkcommunicatie weet Van Straaten hoe merkverhalen vertaald worden naar krachtige visuele statements. De aanwezigheid van een eigen team op het Jaarbeursterrein, een in-house showroom én een 6.000 m² productielocatie vlak bij Schiphol zorgen voor snelheid, betrouwbaarheid en maatwerk. ‘We zijn ontzettend trots dat we ons op deze plek mogen bewijzen,’ zegt Stephanie Moehamadkasbi, salesmanager bij Van Straaten. ‘Deze samenwerking laat zien dat duurzaamheid en impact prima samengaan. Wij kijken ernaar uit om samen met Jaarbeurs en haar exposanten te bouwen aan visueel sterke én toekomstbestendige events.’

Fotocredit: Michiel Ton