
Pionieren
Na een rechtenstudie startte Grace in 1987 haar carrière bij het toenmalige John de Mol/ Wentink Evenementen, waar zij hoofd sales en creative werd. In die tijd was het pionieren op eventgebied, maar een betere leerschool bestaat er niet. Na 10 mooie jaren besloot zij om haar eigen pad te bewandelen en runt nu ruim 23 jaar haar eigen bedrijf waar zij vele bijzondere evenementen en campagnes heeft uitgevoerd voor trouwe klanten als Ahold, KPN, Siemens, Hema en Louis Vuitton.
Kwalitatieve groei
Karianne van der Weijden, partner van Dr2 Events & Campaigns: ‘Het overgrote deel van de live communicatie ligt stil en de bewegingsvrijheid van ondernemers is beperkt. Voor ons een extra stimulans om nieuwe wegen te verkennen en kwalitatief verder te groeien in o.a. duurzaam ondernemerschap.’ Dr2 Events & Campaigns vindt het belangrijk om met de (online) evenementen en campagnes ook echt bij te dragen aan een duurzame ontwikkeling van de maatschappij. Van der Weijden: ‘Dat betekent meer online, beter doordacht, veiliger. Met alle kennis en ervaring van Grace gaat Dr2 Events & Campaigns hier grote stappen in zetten.’