Back Back Nieuws

EvenementContact breidt uit: MICEContact, EntertainmentContact

28 augustus 2009
Na het succes van de beurs EvenementContact in 2009 mag een vervolg volgens de initiatiefnemers in 2010 niet uitblijven. Joris Bots en Arjen Lemstra hebben het concept van EvenementContact 2009 voor 2010 verdeeld in drie opeenvolgende beurzen voor de segmenten MICE, Evenementen en Entertainment: MICEContact, EvenementContact en EntertainmentContact. Dit alles op 2, 3 en 4 februari 2010.

Arjen Lemstra: " Onze branche is zo breed, dat één beursdag niet voldoet. Vandaar dat wij twee extra dagen hebben ingelast."

Joris Bots: " Door ons unieke standconcept, kunnen wij de beurs in één avond een andere uitstraling geven. Omdat er maar één keer gebouwd hoeft te worden, profiteren alle standhouders van een lage standprijs. "


Arjen Lemstra: "We hebben ook dit jaar weer gekozen voor de Rijtuigenloods. Vanwege de zeer prettige samenwerking met Herik Rail, het invallend daglicht, de goede bereikbaarheid met zowel trein als auto en de fantastische uitstraling."

2 Februari 2010 is de dag voor alle bedrijven en bezoekers die te maken hebben met MICE. Congresorganisatoren, incentivebureaus, meetingplanners, congreslocaties, sprekers, DMC’s, trainingbureaus, hostessenbureaus, etc. zijn welkom op deze no nonsense beurs. Standhouders en bezoekers kunnen zich melden via www.micecontact.nl

3 Februari 2010 is de dag van EvenementContact, zoals die vorig jaar georganiseerd is. Aanbieders met eigen product, zoals sportieve bureaus, locaties met eigen programma’s, rederijen, aanbieders van spel- en stadsprogramma’s, regiospecialisten, bijzondere cateringconcepten, aanbieders van workshops, etc. Standhouders en bezoekers kunnen zich aanmelden via www.evenementcontact.nl

4 Februari 2009 is de dag voor iedereen werkzaam in het Entertainment. Artiesten, bands, entertainmentbureaus, AV leveranciers, DJ’s, licht en geluidconcepten, laserspecialisten, etc. Standhouders en bezoekers kunnen zich aanmelden via www.entertainmentcontact.nl

Joris Bots: "Wij doen zelf de selectie van zowel de bezoekers als de exposanten. Dit is de enige manier om beide partijen kwaliteit te bieden. Onze beurs is niet bestemd voor studenten, toeleveranciers uit de branche en passanten die niets met de branche te maken hebben. Elke bezoeker heeft dan ook een duidelijk doel en zal zeker concrete informatie kunnen vinden op deze beurs."


De drie beurzen bieden haar exposanten effectieve marketing en sales tegen minimale effort en kosten.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!