Back Back Nieuws

Draaien in de wereld van Heineken

06 mei 2010

Je kijkt er naar uit, het is tenslotte een wereldmerk, een A-merk van de bovenste plank, een lifestyle die is doorgedrongen tot alle culturen van bijna alle continenten. Dan zal alles wat Heineken er naast doet toch minstens 'heel erg goed' zijn. En toch, viel de DJ Workshop mij een beetje tegen in Heineken the City. Een prachtlocatie overigens met heel veel die-moet-ik-hebben-gadgets, vriendelijke mensen en een fijne sfeer.

Maar kom op… 7 mensen deden mee aan de DJ Workshop en er stonden slechts 2 Pioneer draaitafels. Zo kun je toch nóóit in een paar uur tijd leren draaien? In totaal heb ik nog geen vijf minuten 3 keer een knop ingedrukt en 2 keer aan een draaischijf gedraad en dat voor heel wat ouderwetse knaken. Gelukkig was de 'leraar' erg vriendelijk en stonden de drankjes lekker koud, iets wat je wel mag verwachten van Neerlands Trots.

Heineken the City wist het nog wel een beetje goed te maken met een schattige goodybag met twee mooie flesopeners, een certificaat en kortingsbonnen voor het volgende bezoek. Ja, in marketing is het merk natuurlijk helemaal the master. Dat zie je ook weer aan de nieuwste commercial, gemaakt onder de bezielende leiding van Reinoud Wolff: 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!