DLCheers en Discover Projects bundelen krachten DLCheers en Discover Projects bundelen krachten
Back Back Nieuws

DLCheers en Discover Projects bundelen krachten

16 april 2024

DLCheers van Dirk Lubbers - voormalig directeur van de Heineken Experience in Amsterdam met een ruime ervaring in leisure en hospitality - en Discover Projects van Rinco van Rijn -  event strateeg en B2B live communicatie expert met jarenlange ervaring in het realiseren van resultaatgedreven zakelijke evenementen, beurzen en sponsoring met strategische impact - bundelen hun krachten in een nieuwe ambitieuze samenwerking Phygital X.

De kracht van brand experience centers

Dirk en Rinco geloven in het onderscheidende vermogen van brand experience centers. ‘Door onze gecombineerde ervaring hebben we alle disciplines in huis om onze opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren of herinrichten van brand experience centers.’   

B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Een belangrijk streven, want een sterk merk geniet merkvoorkeur en loyaliteit én heeft binding met de doelgroep. Maar door de opkomst van digital marketing en een overvloed aan informatie is het een steeds grotere uitdaging om je als merk te onderscheiden en op te vallen. Een eigen brand experience center kan daarin het verschil maken. Een brand experience center is een krachtig instrument om in je eigen omgeving direct in gesprek te komen met klanten, prospects, personeel, media, investeerders en andere belangrijke stakeholders die je graag tot ambassadeur van je bedrijf maakt. 

Gefaseerde aanpak

De gefaseerde bewezen aanpak van Phygital X transformeert jouw merk tot een levendige, interactieve beleving die merkvoorkeur, klanttevredenheid en bedrijfsgroei stimuleert. Met succesvolle projecten, zoals de Heineken Experience, LEGO Brand House Billund en het World Food Experience Center, toont Phygital X een bewezen staat van dienst.

‘Onze expertise in leisure, hospitality en live communicatie vormt de basis van deze unieke aanpak.’

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!