
De kracht van brand experience centers
Dirk en Rinco geloven in het onderscheidende vermogen van brand experience centers. ‘Door onze gecombineerde ervaring hebben we alle disciplines in huis om onze opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren of herinrichten van brand experience centers.’
B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Een belangrijk streven, want een sterk merk geniet merkvoorkeur en loyaliteit én heeft binding met de doelgroep. Maar door de opkomst van digital marketing en een overvloed aan informatie is het een steeds grotere uitdaging om je als merk te onderscheiden en op te vallen. Een eigen brand experience center kan daarin het verschil maken. Een brand experience center is een krachtig instrument om in je eigen omgeving direct in gesprek te komen met klanten, prospects, personeel, media, investeerders en andere belangrijke stakeholders die je graag tot ambassadeur van je bedrijf maakt.
Gefaseerde aanpak
De gefaseerde bewezen aanpak van Phygital X transformeert jouw merk tot een levendige, interactieve beleving die merkvoorkeur, klanttevredenheid en bedrijfsgroei stimuleert. Met succesvolle projecten, zoals de Heineken Experience, LEGO Brand House Billund en het World Food Experience Center, toont Phygital X een bewezen staat van dienst.
‘Onze expertise in leisure, hospitality en live communicatie vormt de basis van deze unieke aanpak.’