Back Back Nieuws

Customer Media Congres dit jaar met afsluitend feest (en meer)

12 november 2008
Hot news! De KLM gaat, vanuit het klantenbestand, 1,5 miljoen relaties benaderen met een digitaal magazine, iFly. Zes keer per jaar. Een magazine met video/audio, tekst, bewegende beelden. Interactief. Roderik Rodermond, Marketing Directeur KLM, komt op 26 november in de Philharmonie in Haarlem zijn plannen over deze nieuwe vorm van klantgerichte communicatie uiteenzetten op het Nieuwe Media Congres. Een dag (plus avondprogramma) over klantenbinding, verkoop, nieuwe media zoals web-tv en switchen van print naar digitaal... 
Andere sprekers die dag zijn Hans Hagenaars (ING Bank), Enrico Bossan (Benetton), Hans Koeleman (KPN), Colette Cloosterman-Van Eerd (Jumbo), Joost Christiani (Media Markt) en sprekers uit binnen- en buitenland...

Je  kunt er bij zijn. Met nog bijna 300 beslissers uit de marketingcommunicatie top.

Met dit jaar een nieuw, fantastisch extra avondprogramma: diner, uitreiking van de prestigieuze Customer Media Awards en afsluitend feest!

Een hele dag congres, inclusief lunch, koffiebreaks en aperitief vanaf € 345,-

Meer informatie en inschrijven via www.customermediacongres.nl


Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!