Back Back Nieuws

Creatief spektakel tijdens Picnic

23 september 2008
Usual Suspects Merkbelevingen en Fabrique Communicatie & Design organiseren voor de tweede maal het creatieve spektakel The Naked Poodle tijdens Picnic 2008. Donderdagochtend a.s. wordt volgens verwachting de Westergasfabriek volledig op zijn kop gezet.

In twee rondes dagen acht creatieve teams uit de wereld van design, reclame en tv elkaar uit om te zien wie het meest creatieve idee heeft voor een interactieve tv-commercial. Ondertussen worden zij geholpen, geprikkeld, geïrriteerd, opgejaagd, ondervraagd en uitgedaagd door experts op het gebied van tv en interactieve communicatie zoals Erwin Blom (The Crowds), Annelies Kaptein (Stoneroos), Ronald ter Voert (RTV Media) en Joris Hofstede (Qi).

Aan het einde van de twee rondes van 30 minuten stoppen alle computers en worden pennen en stiften neergelegd. De inspanningen worden verzameld, gepresenteerd en door het publiek beoordeeld. De resultaten van deze creatieve krachtmeting worden direct gepubliceerd op het internet i.s.m. UPC. Via de Naked Poodle website kan iedereen stemmen op de concepten van de teams en zal blijken of interactie de nieuwe manier van tv kijken wordt.

Kijk hier voor mee informatie over de strijdende teams of meld je aan. Wel snel want vol is  vol!

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!